SUPER INSPIREREND en leuke mensen om mee in contact te komen. Blij dat ik erbij mag zijn!

hoiDe Sierkip schreef:Waaahhh!!Helemaal verkleumd van het stilzitten, zit ik al uren achter de computer naar jullie prachtige kralen- en overige creaties te kijken! Wat hebben jullie veel en ontzettend mooie dingen gemaakt allemaal in de afgelopen 4-5 weken!! Mijn complimenten!!
Hihi, wat grappig dat je me gemist hebt!kralenroosje schreef:hoi
ja er word veel moois gemaakt![]()
ik had je al gemist!!!
waar heb je gezeten....welkom terug
groetjes rosa
fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!!!De Sierkip schreef:Hihi, wat grappig dat je me gemist hebt!kralenroosje schreef:hoi
ja er word veel moois gemaakt![]()
ik had je al gemist!!!
waar heb je gezeten....welkom terug
groetjes rosaIk ben 4 weken op vakantie naar de V.S. geweest. Daarna gelijk weer werken, uitpakken en was draaien, dus nog een weekje geen tijd gehad. Het is leuk om er weer te zijn, het is nog steeds erg gezellig op het forum!!
![]()
Terug in Nederland is wel even wennen... eerlijk gezegd wilden we gelijk weer naar de V.S. terug toen we thuis waren. Maar nu zijn we wel weer gewend hier. Ik hoop nog tijd te krijgen om wat van mijn reis op mijn weblog te kunnen zetten, voor degenen die interesse hebben. Maar dat zal nog wel even duren.