Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
WAUW SANDRAAAAAAAAAAAAAAAAA wat heb je een geweldig werk gemaakt!!! Heel orgineel vorm gegeven!! Inmiddels houd ik de battle in de smiezen, allemachtig wat een PRACHTIGE werken zijn er gemaakt. Echt om de vingers bij af te likken
Whow, maak zelf nooit zulk soort sieraden, maar in deze wedstrijden zie je niet anders. Jouw creatie doet niet onder voor de tegenstander??? Steekt er naar mijn mening met romp, kop en schouders bovenuit.
Positief denken, als het glas half vol is,
zijn de beren op de weg veel kleiner.
Groetjes Loes
Kun je een link geven, waar ik de wedstrijd kan volgen. Ik zie dat andere mensen zelf al zo slim zijn geweest om te kunnen kijken en volgen, maar ik kan het zo snel niet vinden....