31-5 armbandjes 27-6 niet leuk
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Dreamer
Owkee dankjewel.
En mag ik vragen hoe je hem dan hebt gemaakt?
Groetjes
En mag ik vragen hoe je hem dan hebt gemaakt?
Groetjes
Re: 31-5 armbandjes
Eerst lijm in de eindkapjes, uiteinden in het eindkapje en gewoon vlechten. Andere kant hetzelfde.
-
- Bead Dreamer
Ok dankjewel
Ga het binnenkort s maken
Groetjes

Ga het binnenkort s maken

Groetjes
Heel mooi !
Celina

Celina
Wat prachtig. Die gevlochten armbanden zijn stijlvol en die roze set erg leuk en vrolijk.
Vandaag werd ik onaangenaam verrast.
Iemand heeft gisteren exact dezelfde armbandjes als de mijne, zelfs de kleuren zijn hetzelfde, op haar website gezet.
Sorry, ik heb er geen woorden voor, ja misschien toch zielig! Pronken met andermans veren.

Iemand heeft gisteren exact dezelfde armbandjes als de mijne, zelfs de kleuren zijn hetzelfde, op haar website gezet.
Sorry, ik heb er geen woorden voor, ja misschien toch zielig! Pronken met andermans veren.
Re: 31-5 armbandjes 27-6 niet leuk
Toch niet iemand van dit forum mag ik hopen? 

scubadoo schreef:Toch niet iemand van dit forum mag ik hopen?
Zover ik kan nagaan niet, maar je voelt je wel teleurgesteld.
Ze had me nota bene gemaild en dan dit

Jeejtje wat rot zeg, kun je de website mischien hier plaatsen?
Maar daar zou je toch juist heel trots op moeten zijn. Een teken dat het ook echt heel mooi is, anders worden ze niet nagemaakt. Ik maak alleen maar dingen na die ik mooi vind, ben zelf niet zo creatief om iets te verzinnen (denk ik). Ok ik maak het dan wel na volgens een patroon, maar dat is toch ook namaken?
Jeetje wat vervelend
Als iemand inspiratie uit je sieraden haalt is het idd iets om trots op te zijn, maar klakkeloos namaken en dan ook nog zelfde kleurgebruik is idd erg vervelend
Als iemand inspiratie uit je sieraden haalt is het idd iets om trots op te zijn, maar klakkeloos namaken en dan ook nog zelfde kleurgebruik is idd erg vervelend
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Natuurlijk is niet iedereen even creatief, maar iets precies hetzelfde namaken is wel erg triest. Het kan best eens gebeuren dat je ergens iets tegenkomt dat lijkt op wat jij gemaakt hebt, maar als het om meerdere sieraden gaat en je zelfs nog contact heb gehad... ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt.
Groetjes, Marjan
Heel naar natuurlijk dat iemand zoiets doet, vooral als men eerst gevraagd heeft naar de materialen en zo.
Maar ik heb een kleine kanttekening: mijn vriend staat op de markt met sieraden en tassen en verkoopt exact dezelfde armbandjes, gekocht bij de groothandel, als jij ze gemaakt hebt. Alleen geen magneetslotje, maar een kliksluiting.
Maar ik heb een kleine kanttekening: mijn vriend staat op de markt met sieraden en tassen en verkoopt exact dezelfde armbandjes, gekocht bij de groothandel, als jij ze gemaakt hebt. Alleen geen magneetslotje, maar een kliksluiting.
Jee, dat is niet leuk!
Ok, ja kan er best trots op zijn dat mensen ze klakkeloos namaken omdat ze dan echt wel geslaagd zijn maar dan vind ik wel dat je het respect en de beleefdheid moet hebben om erbij te vermelden dat het ontwerp van iemand anders komt...
Ik ben ook niet in die mate creatief en werk gewoonlijk ook met patronen van iemand anders maar ofwel vermeld je de naam erbij ofwel geef je er toch nog een beetje je eigen draai aan...
Ok, ja kan er best trots op zijn dat mensen ze klakkeloos namaken omdat ze dan echt wel geslaagd zijn maar dan vind ik wel dat je het respect en de beleefdheid moet hebben om erbij te vermelden dat het ontwerp van iemand anders komt...
Ik ben ook niet in die mate creatief en werk gewoonlijk ook met patronen van iemand anders maar ofwel vermeld je de naam erbij ofwel geef je er toch nog een beetje je eigen draai aan...
- Marieketting
- Bead Fan
Wat flauw!
Ik ben zelf ook niet heel creatief en moet geïnspireerd worden door voorbeelden, maar als ik ze dan al na zou maken, zou ik ze in ieder geval niet op een website zetten (of misschien dan met een bronvermelding erbij ofzo, als ik een website zou hebben).
Ik ben zelf ook niet heel creatief en moet geïnspireerd worden door voorbeelden, maar als ik ze dan al na zou maken, zou ik ze in ieder geval niet op een website zetten (of misschien dan met een bronvermelding erbij ofzo, als ik een website zou hebben).