22-12 Wat nieuwe zeepkettingen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Dankjewel! 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Re: 22-12 Wat nieuwe zeepkettingen
Hoi allemaal,
Ik ben hier net nieuw, omdat ik met een nieuwe hobby ben gestart..
Zeepkettingen maken net als meer mensen hier denk ik hihi.. aan deze topic te zien.
Ik vind ze trouwens errug mooi geworden de zeepkettingen die ik heb gezien..
Maar nu is mijn vraag, en waarschijnlijk is die al een keer gevraagd, maar ik heb een aantal zeepjes waar geen gaatje in zitten. En nu heb ik het al met een breinaald geprobeerd, maar toen ging het zeepje kapot, dus waarschijnlijk is het zeepje te hard..
Had hem ook al warm gemaakt maar helaas..
Hebben mensen hier ook tips?? Het is namelijk ook errug moeilijk om aan zeepjes met vorm te komen.. Heb hier wel 1 winkel (IetjeFietje genaamd) Dat is een heel erg leuk winkeltje met handgemaakte dingen door mensen met een beperking!! Maar die hebben niet alles met gaatje,, Ik heb er wel 1 gevonden..
Verder in heel de stad NIEMAND met Gastenzeepjes in een leuk vormpje..
Ik ga wel even via internet bestellen uiteraard..
Maar wie kan mij helpen!!
Groetjes Judith
Ik ben hier net nieuw, omdat ik met een nieuwe hobby ben gestart..
Zeepkettingen maken net als meer mensen hier denk ik hihi.. aan deze topic te zien.
Ik vind ze trouwens errug mooi geworden de zeepkettingen die ik heb gezien..
Maar nu is mijn vraag, en waarschijnlijk is die al een keer gevraagd, maar ik heb een aantal zeepjes waar geen gaatje in zitten. En nu heb ik het al met een breinaald geprobeerd, maar toen ging het zeepje kapot, dus waarschijnlijk is het zeepje te hard..
Had hem ook al warm gemaakt maar helaas..
Hebben mensen hier ook tips?? Het is namelijk ook errug moeilijk om aan zeepjes met vorm te komen.. Heb hier wel 1 winkel (IetjeFietje genaamd) Dat is een heel erg leuk winkeltje met handgemaakte dingen door mensen met een beperking!! Maar die hebben niet alles met gaatje,, Ik heb er wel 1 gevonden..
Verder in heel de stad NIEMAND met Gastenzeepjes in een leuk vormpje..
Ik ga wel even via internet bestellen uiteraard..
Maar wie kan mij helpen!!
Groetjes Judith
Zeepkettingen maken is mijn hobby, alle informatie kan ik gebruiken!!
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Re: 22-12 Wat nieuwe zeepkettingen
Hoi judith, ik verkoop zeepjes in leuke vormpjes die wat zachter zijn waar je gemakkelijk met een sateprikker of id doorheen kan prikken. ik stuur je wel even een persoonlijk berichtje, 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie