Had een drukknoopje erop gemaakt, maar bleek uiteindelijk toch iets te krap naar m'n zin....wilmadonna schreef:oh geweldig!!!! Echt mooi zeg!
Hoe gaat ie dicht? Ik zie geen slotje ofzo...
08-11-2010 halssieraad
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
glass is hot
Re: 08-11-2010 halssieraad
Hoi Sannie,sanegdokter schreef:Heeeeel erg moo!!!![]()
![]()
Leuk die cabochons! Maak je ze ook voor de verkoop of alleen voor je zelf?
Ja ik heb ook diverse cabs voor de verkoop. Van dichroics tot multi-kleur, strepen en stippen, bloemen of op verzoek gemaakt! Degenen die interesse hebben kunnen hier een pm sturen of mailen naar krista-israel@exto.nl
Groetjes!
glass is hot
Ik had 'm al bewonderd op een andere foto geloof ik, maar het is zo'n bruisende ketting. Heel mooi!
- Bead Addict
- Contacteer:
Heel erg mooi!!
Heel, heel erg mooi Christa!
flipjedbt schreef:Heel, heel erg mooi Krista!
Dank je! Dit is de nieuwste editie
Gaat het goed met het project?
Grtjs Krista
glass is hot
hij is echt prachtig