heeft de eerste gekozen
31/03 Grey
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ik zou nog laten weten welke armband het uiteindelijk is geworden, nou ze
heeft de eerste gekozen
heeft de eerste gekozen
~Groetjes Margriet~
Re: 31/03 Grey
Dus mijn favoriet was ook haar favorietMB schreef:Ik zou nog laten weten welke armband het uiteindelijk is geworden, nou ze
heeft de eerste gekozen
-
mony
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik had de tweede gekozen die springt er voor mij uit. 
Groetjes patries www.facebook.com/monybeads
Ik vind die tweede echt prachtig en nou vroeg ik me af waar je die grote matte grijze kralen vandaan hebt, want ik zoek al een tijdje zulke kralen voor een armband die ik wil maken...
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Ik had die kralen al een paar jaartjessanne-89- schreef:Ik vind die tweede echt prachtig en nou vroeg ik me af waar je die grote matte grijze kralen vandaan hebt, want ik zoek al een tijdje zulke kralen voor een armband die ik wil maken...
Alvast bedankt!
bij Bellakralen vandaan kwamen, ik had er ook maar deze 3.
~Groetjes Margriet~