Oke dank je wel ik ga ff neuzenellybudding schreef:nee daar kun je een abonnement op nemen. Kijk maar eens onder deze link:misz-naat schreef:Mooien erg sjiek
de b&b is dat een blad die je gewoon bij de bruna bijvoorbeeld kunt halen?
viewtopic.php?f=33&t=36792" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes
Elly
18-01 herringbone with loops
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
groetjes misz-naat
-
ilka
- Bead Believer
- Contacteer:
Re: 18-01 herringbone with loops
Dat ziet er echt schitterend uit! Is er toevallig iemand die me het patroon zou kunnen bezorgen? Want ik ken het boekje niet en denk het hier ook niet te kunnen vinden.
Alvast bedankt!!
Alvast bedankt!!
Groetjes van Ilka
- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
Re: 18-01 herringbone with loops
hey deze heb ik toch ff gemist kwam hem tegen bij de wedstrijd en ben op zoek gegaan
ik vind hem erg mooi geworden zeg , super gewoon!!!!!!
mijn punten heb je
ik vind hem erg mooi geworden zeg , super gewoon!!!!!!
mijn punten heb je