Creaties van mijn eerste vakantieweekje 25/07

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » di 29 jul 2008 10:48

Moon schreef:Ik vond het leuk om ze in het echt te bewonderen.
In het echt zijn ze net zo mooi als op de foto. Die op de foto mijn favorieten waren sprongen er in het echt ook uit voor mij.

Ik vind het leuk om te zien Roos hoe creatief jij met de BT techniek bent en iedere keer weer zo'n mooie creatie maakt en ook steeds weer varieert met materialen. Dat vind ik leuk en leerzaam om te zien. Ik kijk uit naar de volgende waar je mee bezig was. :D
:oops: Jeetje.... dank je wel!
Ik heb die met de schelpjes, waar ik mee bezig was s'avonds afgemaakt.
En gisteren had ik een erg slechte dag, dus heb ik niks gedaan. Maar ik zit nu aan mijn ontbijt (ja, beetje lang geslapen) en zal straks eens kijken wat er nog aan mooie dingen in mijn kast zit!

Ik vond het erg geslaagd, dit was mijn eerste keer iets aan anderen uitleggen (meerdere mensen tegelijk). Ik moet alleen nog leren af en toe mijn mond te houden..... :wink: Spraakwaterval..... :oops:

Ik vond jouw cuff waanzinnig mooi, je wekt zooooo netjes, misschien moet ik dat toch ook nog maar eens gaan proberen.....als de BT's me gaan vervelen...

Succes met jouw BT he!

Groetjes Roos

wilmadonna
Bead Fan
Contacteer:

lieverheersbeestjes!

Bericht door wilmadonna » di 29 jul 2008 23:40

Hoi!

Oh vind die met de gele en rode lieverheersbeestjes GEWELDIG!!!
Waar heb je die leuke kralen gekocht????
Lekker zomers!

Ben je in je eerste vakantieweek meteen door je kralen heen? haha ;)

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Re: lieverheersbeestjes!

Bericht door Rooos » wo 30 jul 2008 16:18

wilmadonna schreef:Hoi!

Oh vind die met de gele en rode lieverheersbeestjes GEWELDIG!!!
Waar heb je die leuke kralen gekocht????
Lekker zomers!

Ben je in je eerste vakantieweek meteen door je kralen heen? haha ;)
:oops: Nog laaaaang niet, ik heb een kast vol!

Enne de beesjes komen bij Eelke uit haar shoppie. http://www.eeks-kralen.nl/catalog/

fimophilo
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door fimophilo » vr 01 aug 2008 21:03

wauw zeg Roos, wat een mooie BT armbanden. Ik vind ze echt super geworden. En allemaal anders qua stijl. Ik geloof dat je nog een weekje vakantie hebt.... ben benieuwd wat dat gaat opleveren. Ik was van de week ook nog in Zwolle. Naar de bios. We waren aan het kamperen in Hattem.

Groetjes Philo
Laatst gewijzigd door fimophilo op zo 03 aug 2008 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Een dag geen kralen maken, is een dag niet leven.

Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mystica » za 02 aug 2008 20:47

Prachtig :love:
Groetjes Evi

Gesloten