heb je voor mij het webadres er van kan ik ook even kijkenKralenannie schreef:Yessss..... ik heb een wonderknitter gevonden die me inclusief de verzendkosten van €6,20 op €12,15 komt en normaal kost ie €15,50 incl. verzendkosten. Toevallig met googelen een aanbieding gevonden.
Ben zooooo benieuwd en hoop dat ie er dinsdag is
03-04 gepunnikte ketting
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- jolanda66
- Bead Believer
- Contacteer:
Groetjes van mij
Ik lijk simpel , en dat ben ik ook
Ik lijk simpel , en dat ben ik ook
- Kralenannie
- Bead Designer
Inge als je klaar bent , knip je de draad af en haalt deze van onderaan door de lussen die nog op de haakjes zitten. Aantrekken en je hebt een mooi "kontje" met 1 draad. Deze kun je net al bij een gewone ketting afwerken met een kalotje.Romantica schreef:Erg leuk geworden Juliet. Hoe werk jij die draden allemaal (mooi) af?
Kijk ook maar even bij de algemene uitleg bij de voorbeelden van het punniken.
groetjes Wilma
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Dank je Wilma, ik maak al jaren sieraden maar heb nog steeds moeite met de draden, vooral nylondraad. Vaak breekt het draad af bij het werken met een knijpkraaltje. Ik heb namelijk wel eens wat gepunnikt maar uiteindelijk brak het draad af en was toen te kort om nog mooi af te werken.
Maar de moeite waard om het weer eens te proberen want jouw resultaten zien er goed uit!
Maar de moeite waard om het weer eens te proberen want jouw resultaten zien er goed uit!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat