29-07 Roze Broche

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Eva
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Eva » wo 08 aug 2007 21:03

MiekeN schreef:Ik heb vandaag een prachthanger gekregen!!!!!!! Hij is zooooooooooo moooooooooi!!! Ben er helemaalverliefd op!

Dank je, Eva! Top!
Afbeelding
Graag gedaan en mooie gif :D
Groetjes Eva.

Afbeelding

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » wo 08 aug 2007 21:06

En daar willen we dan natuurlijk ook een foto van zien!!! Of ga je m helemaal voor jezelf houden? Hij is vast prachtig.... want ik vind de sieraden die Eva maakt zoiezo errug mooi!

Eva
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Eva » wo 08 aug 2007 21:13

Rooos schreef:En daar willen we dan natuurlijk ook een foto van zien!!! Of ga je m helemaal voor jezelf houden? Hij is vast prachtig.... want ik vind de sieraden die Eva maakt zoiezo errug mooi!
Ik heb hem zelf net gepost. Had er al een scan van gemaakt. En bedankt voor het compliment :D
Groetjes Eva.

Afbeelding

Inekes
Bead Lover
Contacteer:

Mooi

Bericht door Inekes » do 09 aug 2007 06:46

Ik vind de broche prachtig! Je moeder zal 'm vast waarderen,

Ineke
The only interesting answers are those which destroy the questions

Gesloten