2007-04-18 diverse zelf gemaakte glaskralen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Re: prachtig
en ik ga dat een zondag doen bij EstherLa Bigiotteria di Esther schreef:Ik geef kennismakingsworkshopsInekes schreef:Ze zijn prachtig, je kralen.... ik wil het zeker ook eens leren!
Ineke.

maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
Dank je. Ze staan nog steeds niet op mijn site door ernstig tijdgebrek. Ik werk meer dan 40 uur per week en ben heel vaak 's avonds en in het weekend weg. Dus dan blijft er erg weinig tijd over voor andere dingen zoals branden en mijn site bijwerken. Helaas.kralie schreef:helemaal te mooi. ik ga we;l echt voor de laatste. Waarom zet je ze eigenlijk niet op je site je kralen, zijn zo weg.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:
O dieJoyce1977 schreef:Volgens mij zie ik op de derde foto een metalen kraal met daar aan een visje (bedeltje) en volgens mij is de metalen kraal waar dat visje aanhangt een poezenkop?La Bigiotteria di Esther schreef:Welke poezenkraal?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer: