12/12/06 ketting met turquoise cabochons

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » di 19 dec 2006 07:59

Amaaj die heeft héle mooie cabouchons, mmmmm. Ga mijn vriendin vragen of ze me kan helpen te bestellen))))
Enne Frieda, een vraagje, ik zie er staan van 1.20€ heb jij dan ook geluk om ze aan die prijs te kunnen kopen??? Of gaan ze snel naar boven? Het is goedkoper dan de verzending zelf haha (allee dat moet je er dan nog bijrekenen maar das nog goedkoop dan he

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 19 dec 2006 08:12

als je geluk hebt wel :lol:
ik heb ze duurder gehad en vergeet de verzendkosten niet.
maar als je meer dan een koopt vraagt hij voor elke cabochon die je meer koopt maar 0,10 dollar geloof ik.
maar pas wel op voor de douane want hij schrijft de waarde op de envelop.
liefs frietje :wink:

ps ik ben benieuwd welke je gaat kopen
kralengek

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » wo 20 dec 2006 07:55

frieda van dam schreef:als je geluk hebt wel :lol:
ik heb ze duurder gehad en vergeet de verzendkosten niet.
maar als je meer dan een koopt vraagt hij voor elke cabochon die je meer koopt maar 0,10 dollar geloof ik.
maar pas wel op voor de douane want hij schrijft de waarde op de envelop.
liefs frietje :wink:

ps ik ben benieuwd welke je gaat kopen
Die douane Frieda, betaal je dat dan nog eens bij de levering? Want dat snap ik nog niet. Ik betaal dan mijn pakket via paypal en dan als ze het komen leveren nog een bijdrage?

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Gesloten