02/09/06 creaties van mijn beste vriendin en lerares
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- nienja
- Bead Fan
- Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!
tja moppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe zal ik beginnen het uit te leggen???,
wel, je moet inspiratie opdoen bij de buren!!! zo is het bij mij ook allemaal begonnen!! die buurvrouw sleurde me mee naar de fimoles en tja nu zit ik met de virus!
groetjes uit mol nienja
wel, je moet inspiratie opdoen bij de buren!!! zo is het bij mij ook allemaal begonnen!! die buurvrouw sleurde me mee naar de fimoles en tja nu zit ik met de virus!

groetjes uit mol nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!
-
- Bead Monster
- Contacteer:
dat is heel moeilijk uit te leggen ik kan je wel zeggen dat de cabochons op stof geplakt zijn en de delicats eromheen genaaid worden.moppie schreef:hey hey ,, goh dat zijn mooie dingen ,, die tweede vind ik de max ,, kan je zo een tipke geven hoe ik daar moet aan beginnen ,, vind die echt heel mooooooooooooooooooooooi ,,
liefs nan
bovendien word er ook peyotstitch in verwerkt en daar moet je echt een beetje ervaring voor hebben .
ik heb zelf ook dagenlang gerommeld voor ik het begreep hahaha.
liefs frietje

kralengek
-
- Bead Monster
- Contacteer:
er is een boek die beading with cabocons heet van Jamie Cloud EakinFanny schreef:Vraagje
Zijn er bepaalde boeken ofzo die je een beetje uitleg geven om ermee te starten ,de basis ofzo????
Fanny
een must voor wie graag met cabochons er rocailles wil werken.
het boek is erg moeilijk te vinden in europa daarom heb ik het bij haar besteld.
het is een fantastisch boek voor beginners en als je het eenmaal onder knie hebt gaat de rest vanzelf.
liefs frietje

kralengek
Zag net dat ze dat bij ons in de bibliotheek niet hebben en bij het zoeken via google alles in de VS((((frieda van dam schreef:er is een boek die beading with cabocons heet van Jamie Cloud EakinFanny schreef:Vraagje
Zijn er bepaalde boeken ofzo die je een beetje uitleg geven om ermee te starten ,de basis ofzo????
Fanny
een must voor wie graag met cabochons er rocailles wil werken.
het boek is erg moeilijk te vinden in europa daarom heb ik het bij haar besteld.
het is een fantastisch boek voor beginners en als je het eenmaal onder knie hebt gaat de rest vanzelf.
liefs frietje
Kga verder zoeken want zou het ook graag eens willen proberen , kvind het gewoon prachtig wat je daar allemaal mee kan maken. Heb je misschien ook een isbn nummer en uitgeverij van? Wie weet kan ik het dan in een grote boekhandel wel bestellen als ze die gegevens hebben)))
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))
-
- Bead Monster
- Contacteer: