30/12 koraalketting
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Kijk hier eens : http://goder.com/beads/stitch.htm" onclick="window.open(this.href);return false;frieda van dam schreef:he jakkes ik heb nett besteld bij kralenwerk en ik heb A genomen.
ik heb op de site van varvana gekeken maar ik zie niet de bovenkant van je ketting of heb ik weer eens verkeerd gekeken.
liefs frietje
en kijk dan bij helpful tips dan krijg je het bovenstukje dat is chevron, een heel bekende techniek, maar je kunt het bovenstukje ook anders maken : RAW of gewoon 1 rij
Iedereen bedankt voor de complimentjes.
Een kleine tip over (de sterkte van) c-lon: probeer bij het voor de tweede keer door dezelfde kraal rijgen erop te letten dat je de (scherpe punt van de) naald niet door de eerdere draad heen steekt. Dat de draad dan kan breken, heb ik helaas een keer ondervonden.
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.
Ja dat klopt, goed dat je het even zegt. Als je niet gewend bent om met c-lon te rijgen dan is dat best even wennen. Je kunt nl. makkelijk in de draad steken. Op mijn site bij Rijgtips heb ik het een en ander staan over c-lon garen. Steek b.v. ook liever niet terug als je iets verkeerd hebt gedaan maar trek de draad met naald en al terug door het kraaltje.CJ schreef:Een kleine tip over (de sterkte van) c-lon: probeer bij het voor de tweede keer door dezelfde kraal rijgen erop te letten dat je de (scherpe punt van de) naald niet door de eerdere draad heen steekt. Dat de draad dan kan breken, heb ik helaas een keer ondervonden.
- Doornroosje
- Bead Fan
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
Nou deze kleine kralen kun je niet in de winkel kopen maar wel via internetDoornroosje schreef:Goh het is dat het van dat slechte weer is, anders was ik meteen wat kleine kralen bij gaan halen, langzamerhand wil ik wel gaan proberen![]()
Maar de tips blijven binnenstromen dus.... misschien wel goed om nog even te wachten.
- Doornroosje
- Bead Fan
Groetjes Marije