22-8 gekettelde armband van swarovski-kraaltjes
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ow, welke vorm heb jij dan gebruikt? Ik heb hem net af en hij ziet er wel leuk uit maar van dichtbij zie je idd dat er soms bolletjes net niet helemaal goed zitten. Ik ga het voor mijn zusje met Swaroski doen maar dan voor een ketting (niet allemaal want dan is het veel te duur een paar bolletjes maar)
dus dan wil ik wel de goede vorm hebben.
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Vind je het goed dat ik even reageer, je kan het beste werken met "bicone", dan vallen ze mooi in elkaar.MissMyrna schreef:Ow, welke vorm heb jij dan gebruikt? Ik heb hem net af en hij ziet er wel leuk uit maar van dichtbij zie je idd dat er soms bolletjes net niet helemaal goed zitten. Ik ga het voor mijn zusje met Swaroski doen maar dan voor een ketting (niet allemaal want dan is het veel te duur een paar bolletjes maar)
Ik heb al verschillende kettingen op deze gemaakt en ook al verkocht. Het leukste is als je verschillende maten kralen door elkaar mengt zodat er een patroon ontstaat.
Als je interesse hebt kun je Voorbeelden vinden in mijn webalbum ze staan er ergens tussen genoemd "beaded beads".

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
ik begrijp heel goed dat je die zelf houd!!! zou ik ook doen want hij is super!!
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com