08-08-05 Black Light Ketting

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » di 16 aug 2005 10:57

Echt heel leuk dat effect. Ik neem aan dat je de fluor/neon-klei van fimo bedoeld. Ik gebruik het zelf ook maar heb het nooit bekeken in het donker met een speciaal licht. Toch maar eens doen. De groene heb ik ook, is ook heel knal!

En over glow in the dark; geeft een heel leuk effect. Ook leuk als je bijv. spikkels er op maakt of sliertjes eromheen draait.

Ik heb ook glow in the dark poeder, dit kan je mengen door je klei en dan afbakken.
Of na het afbakken (voordat je het lakt) een klein beetje opstrooien en voorzichtig boven een broodrooster houden, dan smelt het erin. En dan iedere keer een beetje aan elke kant erop strooien. En natuurlijk niet aan laten branden he.

M'n handen gaan weer jeuken om het weer eens uit te proberen!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Sieraden 4 You!
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Sieraden 4 You! » di 16 aug 2005 11:32

Ja inderdaad fimo-klein in de felle kleurtjes.
Staat er ook neon op de verpakkingen vermeld?
Want dat is me nog nooit opgevallen!

Maar waar kan ik glow in de dark klei kopen, weet je dat?
Heeft fimo die ook, want die ben ik nog nooit tegengekomen!
Lijkt me wel heel leuk om ook een wat mee te doen!

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » di 16 aug 2005 18:54

Sieraden 4 You! schreef:Ja inderdaad fimo-klein in de felle kleurtjes.
Staat er ook neon op de verpakkingen vermeld?
Want dat is me nog nooit opgevallen!

Maar waar kan ik glow in de dark klei kopen, weet je dat?
Heeft fimo die ook, want die ben ik nog nooit tegengekomen!
Lijkt me wel heel leuk om ook een wat mee te doen!

Op de achterkant van de verpakking staan de kleuren en dan staat er dayglow op + de kleur. Niet alle kleuren zijn meer verkrijgbaar, ik geloof dat het er uit gaat.
Op de glow in the dark staat nightglow (van Fimo).
Het is gewoon te koop in hobbyzaken, o.a. bij Pipoos. Daar krijg je korting bij aankoop van 10 pakjes.

Premo heeft ook fluoriserende kleuren en ook glow in the dark, GITD hebben ze ook in andere kleuren.

En heb je trouwens al met de metallic kleuren gewerkt? En zilver en koper? Ook heel mooi joh.

Bij Ria (dragonmagic.nl) kan je trouwens premo kopen en zij weet er nog veel meer van af.

Succes verder, groetjes van een fimo-fan.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gesloten