13-7 simpele opdracht was toch moeilijk..
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Die met kralen willen we ook zien!Jolanda van soest schreef:dat komt omdat ik eigenlijk alleen de bling hier neer zet maar ik maak meer sieraden met kralen dan met swarovskiJolanda Y schreef:Heel erg mooi Jolanda, zou 'em zelf ook kunnen dragen!!! En niet eens met ook maar één ornamentje, zijn we niet gewend van jedat komt omdat ik veel kettingen op bestelling maak en van een bepaald model andere kleurtjes enzo
kheb trouwens nog niks van mn klant gehoord dus ik wacht nog steeds af

-
- Bead Professional
- Contacteer:
Miss B schreef:Die met kralen willen we ook zien!Jolanda van soest schreef:dat komt omdat ik eigenlijk alleen de bling hier neer zet maar ik maak meer sieraden met kralen dan met swarovskiJolanda Y schreef:Heel erg mooi Jolanda, zou 'em zelf ook kunnen dragen!!! En niet eens met ook maar één ornamentje, zijn we niet gewend van jedat komt omdat ik veel kettingen op bestelling maak en van een bepaald model andere kleurtjes enzo
kheb trouwens nog niks van mn klant gehoord dus ik wacht nog steeds afAls die ook zo mooi zijn, kunnen we nog meer kwijlen!

enne ze heeft de ketting gekocht!!
Groetjes van jolanda