Sleutelhangers kumihimo met delicia 11/0

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
bobby/sieuw
Bead Believer
Re: Sleutelhangers kumihimo met delicia 11/0

Bericht door bobby/sieuw » zo 20 sep 2015 15:17

Hoi Esther en ...
Wat voor soort armbandjes maak je dan Esther en ander werk? Waar kan ik zien wat je/jullie maken?
Wel grappig Esther, zo zit ik dus met vragen over de armbandjes
Ik ben hier echt helemaal nieuw en weet nog niet hoe dit forum precies werkt.
Hoe/waar kan ik ander werk bewonderen/vinden wat jullie allemaal maken. Ga nu langs de berichten.
Zo zie ik ook bead discoverer,mbead monster, bead brilliant etc onder namen.
Vr.gr. Sieuwke

estherwijma
Bead Monster

Bericht door estherwijma » zo 20 sep 2015 18:09

Ik heb nog niet veel met kunihimo gedaan, maar ik heb een aantal armbandjes met satijnkoord gemaakt, gewoon simpel, maar wel leuk! Ja als je hier ons werkt wilt bewonderen, moet je idd naar beneden scrollen. Sommigen van ons hebben ook een fb-pagina, maar ik weet n iet of je daar op zit! Mijn kun je vinden als je zoekt op Atelier Papillon.
Groetjes Esther

JMHols
Bead Monster

Bericht door JMHols » di 22 sep 2015 09:32

Heel leuk.

bobby/sieuw
Bead Believer

Bericht door bobby/sieuw » wo 23 sep 2015 15:57

Hoi Esther Wijma,
Dit is mijn eerste werk in kralen en het is voor mij om alleen heerlijk bezig te zijn. Nog nooit iets anders op dit gebied gemaakt op kralen. Arches is wel bezig om een leuk setje voor me samen te stellen voor een armband en hanger vanuit haar prachtige creatie om ook een andere techniek te leren, ben ook benieuwd of dit lukt en vind het ontzettend spannend. Toch een keer proberen.
Ik mag nu verder door in het leven met een ernstige lichamelijke beperking en ben hierdoor zoekend om iets leuks te doen voor de afleiding. Niet om iets te verkopen of sieradenfacebook en website e.d.
Mijn Facebook is onder mijn persoonlijke naam Sieuwke Bijlsma.
Wel nog een tip misschien waar ik tegenaan liep, wel de kraaltjes onder het draad.
Heb ook hiervoor heel veel mislukte voordat ik dit door had.
Vr.gr. Sieuwke

estherwijma
Bead Monster

Bericht door estherwijma » wo 23 sep 2015 17:21

Wat naar dat je een lichamelijke beperking hebt... Ik ben begonnen met de kralen toen het psychisch niet goed ging, ook in het begin gewoon voor de lol en van lieverlee werd het steeds serieuzer hihi! Helaas heb ik momenteel last van het chronisch veroeidheidssyndroom, dus weinig concentratie, dus ik doe het nu niet zo veel. Ik ben benieuwd naar je creatie van het setje van Arches! Er zijn zoveel leuke technieken!! Ik kan nooit kiezen al heb ik wel mijn voorkeuren! Veel succes en sterkte!!
Groetjes Esther

Gesloten