Ja idd Ingeborg.Ingeborg76 schreef:Heel erg mooi geworden Katia, jij bent ook al zo'n alles-kunner
Ik probeer graag nieuwe technieken.
Iedereen bedankt voor de complimentjes.
Ja idd Ingeborg.Ingeborg76 schreef:Heel erg mooi geworden Katia, jij bent ook al zo'n alles-kunner

Esther probeer het maar , het is echt leuk en heel gemakkelijk.je kan er allemaal verschillende kettingen en armbanden mee maken.estherwijma schreef:Ik krijg ook steeds meer zin om dat kumihimo uit te probereb

Mss een leuk kerstkadootje! Zal eens een balletje opgooien bij mijn ouderskatia schreef:Esther probeer het maar , het is echt leuk en heel gemakkelijk.je kan er allemaal verschillende kettingen en armbanden mee maken.estherwijma schreef:Ik krijg ook steeds meer zin om dat kumihimo uit te probereb
De mijne is gemaakt met 8 koorden, die is dan wat dikker.Wil je een fijne ketting , neem er dan 4.je mag ook andere soorten van koord of draad nemen.leder gaat ook.
Hihi, ik ook! Maar het lijstje nog uit te proberen technieken is vrij lang.estherwijma schreef:Ik krijg ook steeds meer zin om dat kumihimo uit te probereb
Idd dat gaat heel snel om te maken!Arches schreef:Supermooie ketting, prachtige cab!
Hihi, ik ook! Maar het lijstje nog uit te proberen technieken is vrij lang.estherwijma schreef:Ik krijg ook steeds meer zin om dat kumihimo uit te proberebGaat zo'n kumihino sneller dan, ik noem maar wat, een spiral herringbone van ongeveer dezelfde dikte?