Ik heb geen patroon van deze armband, het is een variatie op de Cellini Wave.
Daar heb ik wel een patroon van, wie dat wil hebben kan een pb-tje sturen.
03-07 Cellini Spiral met bloemen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
jokevbiesen
- Bead Intelligent
Re: 03-07 Cellini Spiral met bloemen
Ik zou graag een pb willen ontvangen.
Groetjes,
Joyce
Groetjes,
Joyce
-
jokevbiesen
- Bead Intelligent
Met een pb bedoel ik een persoonlijk bericht. Dan heb ik je mailadres en kan ik het bestandje toesturen.
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Die is erg mooi geworden! Die bloemen zijn erg leuk erop!
Groetjes, Marjan