29-11 Headband Butterfly
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Dank jullie wel voor de lieve complimentjes!
Re: 29-11 Headband Butterfly
Mooi! Lijkt me niet eenvoudig om de haarband en de cab aan elkaar te bakken.
Groeten van Karin.
Groeten van Karin.
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Dat valt best wel mee hoor! Eerst op het plateau plakken en daarna de randjes aan elkaar borduren. Eigenlijk gewoon als een hanger. Alleen de 'sprieten' van de diadeem ontwijkenSeaBeads schreef:Mooi! Lijkt me niet eenvoudig om de haarband en de cab aan elkaar te bakken.
Groeten van Karin.

Doe je het dan op de zelfde manier zoals de ring waarschijnlijk.Om de achterkant mooi af te werken?
Groetjes Katia.
Groetjes Katia.

- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ja klopt! Je gaat om de "benen" van de diadeem heen, maar omdat die maar heel smal zijn valt dat ook helemaal niet op. Ik heb trouwens wel aan de bovenzijde op het stiff stuff 1 enkel rijtje kraaltjes geborduurd ter hoogte van de "benen" , omdat je anders een randje stiff stuff zag. Dus niet vastgemaakt aan de onderkant (ultra suede), maar gewoon een afwerkrandje.katia schreef:Doe je het dan op de zelfde manier zoals de ring waarschijnlijk.Om de achterkant mooi af te werken?
Groetjes Katia.
Ok dat zal ik dan maar eens proberen bij een volgend werkje.
Dank je wel
Dank je wel

- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Graag gedaan! Het is leuk om te doen hoor, en het eindresultaat vind ik ook erg mooi. Weer eens wat anders dan anders.katia schreef:Ok dat zal ik dan maar eens proberen bij een volgend werkje.
Dank je wel