Creatie's de laatste tijd.

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Re: Creatie's de laatste tijd.

Bericht door Sandra » zo 14 okt 2012 19:03

leuk gedaan! toevallig wil ik ook met de celtic beginnen. Ik ben nog maar net met de ovale begonnen (in het boek wordt aangeraden die eerst te doen) dus ben nog niet zo ver hoor. ;) Het ziet er goed uit, valt het ook mooi soepel? Een vriendin vond haar creatie tegen vallen, alsof het niet mooi soepel vormde / beetje knikte. Ik las wel alsof je 'medium strak' moet rijgen dus misschien heeft zij het gewoon te strak geregen.

KralenHebbedingetjes
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door KralenHebbedingetjes » ma 15 okt 2012 09:15

Ik vind deze mooi vallen en wederom gedaan met nymo draad. Ik denk dat welk draad je gebruikt ook veel verschil maakt. En ik rijg niet zo heel strak.
In het begin heb ik hier echt tegen aangehikt maar wou deze echt zo graag maken.... dus uiteindelijk maar begonnen en ik begin altijd met de insteek, is het niet naar me zin haal ik het wel weer uit. Deze was in 1x naar me zin.
Pluk de dag, no one promised you tomorrow!

sriwi
Bead Believer

Bericht door sriwi » ma 15 okt 2012 16:22

WoW, prachtig hoor, en wat zijn de granada oorbellen liefjes zeg!

Gesloten