5/10 Mijn Roos

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Lian
Re: 5/10 Mijn Roos

Bericht door Lian » zo 07 okt 2012 14:12

lianne M schreef:Dank je wel .
Het valt wel mee hoor je begint met de blaadje met peyote ,eerst een rijtje maken van 6 kralen breed en deze na ong.2 cm beginnen te meerderen.Het hartje is een blaadje die ik heb opgerold.De buitenste bladeren zijn dan weer wat groter gemaakt.Wat wel lastig was om het allemaal aan elkaar vast te naaien.Heb je de roos af,dan begin je met de steel deze heb ik gemaakt van ronde peyote 8 kralen ,daar ging ik ook weer meerderen om de de roos erin te krijgen,dus je moet veel passen en meten.De blaadjes heb ik volgens een patroon gemaakt uit creative beading.Het was een leuke uitdaging.
Als iemand hulp wilt dan hoor ik het wel
Even een corectie:
Als de roosblaadjes hoog genoeg zijn aan de randen minderen,zodat ze er mooi afgerond uitzien.

estherwijma
Bead Monster

Bericht door estherwijma » ma 08 okt 2012 18:08

Zo he wat knap zonder patroon!! Hij is echt :(L) :applaus:
Groetjes Esther

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 08 okt 2012 21:20

Wauw, en dat zonder patroon!