01-06 Lost Wing
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Mooi Elly!!! Heb hem voor een deel in het echt mogen zien......... 

Groetjes Henriëtte
Re: 01-06 Lost Wing
In het echt zag '' ie er al super uit, maar nu hij af is vind ik het echt een prachtig plaatje. Heel origineel ook met die drukknoop aan de voorkant!

Groetjes,
Daphne
Daphne
- moedertje
- Bead Designer
- Contacteer:
Wat een mooie 

-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
bedankt voor jullie reacties!
groetjes
Elly
groetjes
Elly
Wat een werk! Maar de ketting is super mooi geworden! Echt een pracht exemplaar

Groetjes José

Ik bedoel dus..
Wat een Kunstwerk
Groetjes José

Groetjes José

Wauw... en wat goed bedacht, met die drukknoopjes aan de voorkant!
Hoe lang ben je er mee bezig geweest? Als ik met iets 'groots' bezig ben (en dan nog lang niet zo groot als dat van jou
) dan ben ik het wel eens zat en leg het een paar weken weg, en zo kan het maaaaaanden duren voordat ik een keer wat af heb 
Hoe lang ben je er mee bezig geweest? Als ik met iets 'groots' bezig ben (en dan nog lang niet zo groot als dat van jou

Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Hij is prachtig El!!!
En gefeliciteerd met je 1e plaats!!!

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie