[1-6-2012] Collier Jardin Victorien - Bead Dreams 2012

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
sanegdokter
Moderator
Contacteer:
Re: [1-6-2012] Collier Jardin Victorien - Bead Dreams 2012

Bericht door sanegdokter » vr 01 jun 2012 11:23

Wowwww!!! :applaus: :applaus: :applaus: Van harte gefeliciteerd!!! :banaan: :banaan: :banaan: Dat moet geweldig zijn!!! :mrgreen: Wanneer is de finale en ga je nog zelf kijken bij je eigen creatie? :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » vr 01 jun 2012 11:41

Misschien moet ik even wat aanvullende informatie geven, omdat ik heel vaak vragen of opmerkingen krijg over de draagbaarheid van mijn sieraden.....

Als ik een groot sieraad wil gaan ontwerpen en maken, dan gaat het er bij mij eigenlijk helemaal niet om of het draagbaar zal zijn of niet. Eerlijk gezegd kan het me vaak helemaal niks schelen, omdat het doel wat erachter zit een hele andere is :wink:

Ik maak zoiets in eerste instantie omdat ik het leuk vind. Dan is het voor mij een uitdaging om iets wat alleen in mijn hoofd zit tastbaar te maken, mijn fantasie op de loop te laten en daarmee te laten zien wat ik kan.
Buiten de hokjes denken en ontwerpen en grensverleggende creaties maken, dat zijn mijn uitdagingen slim2

@Sandra: de finale is zojuist geweest.... vandaag of maandag worden in elke catagorie ( dat zijn er 9 met in totaal zo'n 70 finalisten) online de 1ste, 2de en 3de prijswinnaars bekend gemaakt. Ik vlieg inderdaad maandag zelf naar Milwaukee, maar geen idee of ik dan voor die tijd zelf de uitslag weet. Zo niet, dan zie ik het wel als ik daar ben.
Maar zoals alle finalisten zeggen, zeg ik ook; Alleen deze finale weten te bereiken is al genoeg. Het is als een Miss Univers verkiezing waar een select groepje mooie meisjes uit de hele wereld strijden om de eretitel. Ze zijn allemaal even mooi en slim, maar er is er toch maar 1 die de titel kan krijgen.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » vr 01 jun 2012 11:46

Jewel schreef:Misschien moet ik even wat aanvullende informatie geven, omdat ik heel vaak vragen of opmerkingen krijg over de draagbaarheid van mijn sieraden.....

Als ik een groot sieraad wil gaan ontwerpen en maken, dan gaat het er bij mij eigenlijk helemaal niet om of het draagbaar zal zijn of niet. Eerlijk gezegd kan het me vaak helemaal niks schelen, omdat het doel wat erachter zit een hele andere is :wink:

Ik maak zoiets in eerste instantie omdat ik het leuk vind. Dan is het voor mij een uitdaging om iets wat alleen in mijn hoofd zit tastbaar te maken, mijn fantasie op de loop te laten en daarmee te laten zien wat ik kan.
Buiten de hokjes denken en ontwerpen en grensverleggende creaties maken, dat zijn mijn uitdagingen slim2
.
Helemaal mee eens, voor mij geld hetzelfde! :D
@Sandra: de finale is zojuist geweest.... vandaag of maandag worden in elke catagorie ( dat zijn er 9 met in totaal zo'n 70 finalisten) online de 1ste, 2de en 3de prijswinnaars bekend gemaakt. Ik vlieg inderdaad maandag zelf naar Milwaukee, maar geen idee of ik dan voor die tijd zelf de uitslag weet. Zo niet, dan zie ik het wel als ik daar ben.
Maar zoals alle finalisten zeggen, zeg ik ook; Alleen deze finale weten te bereiken is al genoeg. Het is als een Miss Univers verkiezing waar een select groepje mooie meisjes uit de hele wereld strijden om de eretitel. Ze zijn allemaal even mooi en slim, maar er is er toch maar 1 die de titel kan krijgen
Ooo wauw dat is spannend zeg!!! :D :D :D Heel veel plezier gewenst en houdt ons op de hoogte? Succes!!! [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » vr 01 jun 2012 12:02

Ik was van plan om via Facebook op mijn mobiel iedereen op de hoogte te houden, dus je zult vast het één en ander voorbij zien komen.

Als er mensen zijn die het ook leuk vinden om direct op de hoogte te worden gehouden over de Bead & Button show, mogen jullie me altijd een vriendschapsverzoek sturen ( aan Miranda Groenendaal )
Mijn FB is besloten, dus een verzoek is nodig als je foto's, filmpjes e.d. wilt kunnen zien.

JMHols
Bead Monster

Bericht door JMHols » vr 01 jun 2012 12:09

O maar mijn opmerking was ook zeker geen kritiek hoor, integendeel in vind het een waar kunstwerk en dan heel wat beter kunstwerk dan ik soms zie. Ik ben er juist helemaal weg van en zou dolgraag ook ik staat zijn om zoiets prachtigs te creëren.

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » vr 01 jun 2012 12:44

JMHols schreef:O maar mijn opmerking was ook zeker geen kritiek hoor, integendeel in vind het een waar kunstwerk en dan heel wat beter kunstwerk dan ik soms zie. Ik ben er juist helemaal weg van en zou dolgraag ook ik staat zijn om zoiets prachtigs te creëren.
Ik lees het ook niet als kritiek hoor :wink:
Mensen vragen mij ook vaak of wat ik maak wel verkoopbaar is.... Ook iets waar ik me helemaal niet mee bezig hou. Ik heb niet eens een shopje of verkooppunt, maar het zit er bij mensen blijkbaar zo ingehamert dat wanneer je sieraden o.i.d. maakt, zij er automatisch vanuit gaan dat het een dagelijkse functionaliteit en goede verkoopbaarheid moet hebben.

Ik voel dat meer als een keurslijf waar ik mijn creativitieit liever niet in laat duwen, maar mijn idee hierover is blijkbaar toch zo anders, dat dit met regelmaat wat enig uitleg nodig heeft. Maar dit 'anders denken' is de eerste stap naar 'anders creëren' ... en zo is het cirkeltje weer rond :mrgreen:

moedertje
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door moedertje » vr 01 jun 2012 13:21

Natuurlijk ben je trots. Zo een prachtig kunstwerk :(L) :(L)

JMHols
Bead Monster

Bericht door JMHols » vr 01 jun 2012 13:35

Jewel schreef:
JMHols schreef:O maar mijn opmerking was ook zeker geen kritiek hoor, integendeel in vind het een waar kunstwerk en dan heel wat beter kunstwerk dan ik soms zie. Ik ben er juist helemaal weg van en zou dolgraag ook ik staat zijn om zoiets prachtigs te creëren.
Ik lees het ook niet als kritiek hoor :wink:
Mensen vragen mij ook vaak of wat ik maak wel verkoopbaar is.... Ook iets waar ik me helemaal niet mee bezig hou. Ik heb niet eens een shopje of verkooppunt, maar het zit er bij mensen blijkbaar zo ingehamert dat wanneer je sieraden o.i.d. maakt, zij er automatisch vanuit gaan dat het een dagelijkse functionaliteit en goede verkoopbaarheid moet hebben.

Ik voel dat meer als een keurslijf waar ik mijn creativitieit liever niet in laat duwen, maar mijn idee hierover is blijkbaar toch zo anders, dat dit met regelmaat wat enig uitleg nodig heeft. Maar dit 'anders denken' is de eerste stap naar 'anders creëren' ... en zo is het cirkeltje weer rond :mrgreen:

Dat heb ik ook, alleen ben ik dan een namaker omdat ik zelf niet zo creatief ben als jij.

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » vr 01 jun 2012 13:46

JMHols schreef:
Dat heb ik ook, alleen ben ik dan een namaker omdat ik zelf niet zo creatief ben als jij.
Hahahahahaaaa.... moet gelijk weer denken aan gister.... Mijn dokter - waar ik gisteren ben geweest, omdat ik aan de AB, prednison en puffers zit en maandag moet vliegen en die ik al ken sinds hij is afgestudeerd en sindsdien ook mijn dokter is en precies weet wie, wat en hoe ik ben - noemde het anders....
Genialiteit in combinatie met een beetje gekte! Ik moest vooral zo blijven van hem.... en zeker niet 'normaal' gaan denken en doen, want dat is niet goed voor me! En zeker niet voor mijn creaties :mrgreen:

marjandrost1968
Bead Designer

Bericht door marjandrost1968 » vr 01 jun 2012 13:51

:(L) :(L) :(L)

estherwijma
Bead Monster

Bericht door estherwijma » vr 01 jun 2012 15:42

Gefeliciteerd met je finaleplaats en geniet er maar van dat je kunstwerk geexposeerd wordt in the states!! :applaus:
Groetjes Esther

Bianc
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Bianc » vr 01 jun 2012 16:15

:-DD

Wat een ongelooflijk kunstwerk!

En van harte gefeliciteerd met je finaleplaats, wat zul je op wolkjes lopen sinds dat je het weet!!

En heeel erg veel plezier en geniet vooral als je in de states bent 8)

OrnamentoPuella
Bead Dreamer

Bericht door OrnamentoPuella » vr 01 jun 2012 16:18

OMG verbaasd2 , tussen de beroemde namen in de United States! verbaasd2 Ik kan het zelfs nauwelijks geloven, dus ik denk wel dat je helemaal overdonderd was toen je het te horen kreeg! Echt superknap gedaan! En moet jij dan ook eens naar de US vliegen? :D
Carpe Diem
Leer uit je fouten

marielle23
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door marielle23 » vr 01 jun 2012 16:29

ik heb je een verzoek gestuurd op fb, lijkt me erg leuk om je te volgen! ben echt helemaal weg van je prachtige creaties!! :(L)
groetjes marielle :flowerysmile:

rietrutten
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door rietrutten » vr 01 jun 2012 19:30

In ieder geval gefeliciteerd met je zeer verdiende finaleplaats! Die heb je binnen, maar het vervolg is natuurlijk ook spannend.

Gesloten