06-04 Hangers Funky Amber en Ocean

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
marielle23
Bead Lover
Contacteer:
Re: 06-04 Hangers Funky Amber en Ocean

Bericht door marielle23 » wo 11 apr 2012 16:38

Daphne_B schreef:Dank jullie wel voor de leuke reacties! Afbeelding

@marielle23: ik bestel inderdaad heeeeel regelmatig via Ebay en dat gaat eigenlijk altijd alleen maar om kleine bedragen (zeker onder € 20,-). Eigenlijk gaat het altijd goed en heb ik mijn spulletjes meestal wel na ca. 3 weken binnen. Je moet dus wel even geduld hebben :mrgreen: .
Een paar keer is iets niet aangekomen en nadat ik contact had opgenomen met de verkoper heb ik ook altijd mijn geld teruggestort gekregen of is het product nog een keer naar me opgestuurd.
Ik betaal altijd met PayPal en dit werkt voor mij prima. Succes ermee!
bedankt! ik ben heel benieuwd! heb net bericht gekregen dat mijn eerste 2 bestelde cabs verzonden zijn. nog paar weekjes geduld hebben dus hihi
groetjes marielle :flowerysmile:

Gesloten