Heb ook weer een leuk idee in mijn koppie, hopelijk dit weekend tijd om het in elkaar te zetten...JOEPIE!!!
14/2 Armband Framani Nr.3 & Nr.4
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Marianne1974
- Bead Starter
- Contacteer:
Joepie!!! Ben weer online!!!
Kan dus weer aan de slag met toevoegen van de produkten!!
Heb ook weer een leuk idee in mijn koppie, hopelijk dit weekend tijd om het in elkaar te zetten...JOEPIE!!!
Groetjes, Marianne
Re: 14/2 Armband Framani Nr.3 & Nr.4
oww wat leuk en stoer zijn die
ben benieuwd hoe je die gemaakt hebt
ben benieuwd hoe je die gemaakt hebt
- margroetje
- Bead Fan
- Contacteer:
Echt armbanden waar ik van houd. Leuke kleuren en combinatie. Wat een aparte kraal in het midden.. Glas of kunststof?
Veel marGroetjes!
heel mooi en apart
- Marianne1974
- Bead Starter
- Contacteer:
Leuk die reacties allemaal! Bedankt!!! Heb ondertussen ook Nr.5, 6 en 7 af. Zal alles morgen fotograferen. Dit is een variatie op nr.3 en 4.
Groetjes, Marianne