dank je wel voor je lieve reactie,weet je ..ik vind dit zo leuk om het te laten zien......echt zo leuk om van jullie ervaringsdeskundige complimenten te krijgen..........daar had ik best wel angst voor,wie ben ik om het te laten zien..........ik moet nog zoveel leren.....elke keer weer kom ik dingen tegen wat ik nog nooit eerder heb gemaakt...........en dan is het pluizen van: hoe ga ik dit nu weer doen..........echt zo gaaf........nogmaals dank jullie welKralenbloempje1 schreef:Wauw MariaWat een schitterende halsketting heb jij gemaakt zeg! Zou je niet zeggen dat dit pas je 2de is! Ben dan erg benieuwd wat je nog meer gaat maken.
Zina schreef:Super!![]()
O Marianne ik moet van alles leren!! Ik ben net begonnen en het is zo een uitdaging om dit te maken...het geeft ook zoveel voldoening als ik ermee bezig ben.........en zie het groeien onder mijn handen......ja inderdaad uren weken ben ik er mee bezig geweest....en dan is het jammer dat het af isMarianne1974 schreef:Wat moet je nog leren dan??? Iemand zo'n ketting kan maken (en dan als tweede).....!!!??? WAUW wat goehoed!! Ben jaloers!!! Wat een uuuuuuuren zitten daar in! Maar daar is het resultaat wel naar....nogmaals, TOP
Dank je wel Kralenbloempje ,Kralenbloempje1 schreef:Wauw MariaWat een schitterende halsketting heb jij gemaakt zeg! Zou je niet zeggen dat dit pas je 2de is! Ben dan erg benieuwd wat je nog meer gaat maken.
Dank je wel Sanegdokter,sanegdokter schreef:Waaaanzinnig mooi Maria!![]()
![]()
Prachtig! En als dit pas je 2e is dat belooft wat voor de toekomst!!!
Heerlijk als je zo op dreef bent, profiteer ervan!
Dank u wel moedertje,moedertje schreef:Amai, jij hebt de creativiteit wel in de vingers hoor. Als deze je eerste creatie's zijn dan verwacht ik nog prachtige werken te zien
Ellen schreef:Een prachtige creatie is het![]()
, maar je beschrijving ervan hoe het tot stand is gekomen mag er ook zijn. Ook verborgen talenten
![]()
estherwijma schreef:ook een prachtige creatie!!