07/02 Halsketting 'Rolling Stone'
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Zina
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Super!

Altijd aan het kralen...
- Marianne1974
- Bead Starter
- Contacteer:
Re: 07/02 Halsketting 'Rolling Stone'
Wat moet je nog leren dan??? Iemand zo'n ketting kan maken (en dan als tweede).....!!!??? WAUW wat goehoed!! Ben jaloers!!! Wat een uuuuuuuren zitten daar in! Maar daar is het resultaat wel naar....nogmaals, TOP
Groetjes, Marianne
dank je wel voor je lieve reactie,weet je ..ik vind dit zo leuk om het te laten zien......echt zo leuk om van jullie ervaringsdeskundige complimenten te krijgen..........daar had ik best wel angst voor,wie ben ik om het te laten zien..........ik moet nog zoveel leren.....elke keer weer kom ik dingen tegen wat ik nog nooit eerder heb gemaakt...........en dan is het pluizen van: hoe ga ik dit nu weer doen..........echt zo gaaf........nogmaals dank jullie welKralenbloempje1 schreef:Wauw MariaWat een schitterende halsketting heb jij gemaakt zeg! Zou je niet zeggen dat dit pas je 2de is! Ben dan erg benieuwd wat je nog meer gaat maken.
Nog zoveel te leren,met veel passie en gretigheid kom ik er wel!
Groetjes Maria
Groetjes Maria
Zina schreef:Super!![]()
Groetjes Maria
Groetjes Maria
O Marianne ik moet van alles leren!! Ik ben net begonnen en het is zo een uitdaging om dit te maken...het geeft ook zoveel voldoening als ik ermee bezig ben.........en zie het groeien onder mijn handen......ja inderdaad uren weken ben ik er mee bezig geweest....en dan is het jammer dat het af isMarianne1974 schreef:Wat moet je nog leren dan??? Iemand zo'n ketting kan maken (en dan als tweede).....!!!??? WAUW wat goehoed!! Ben jaloers!!! Wat een uuuuuuuren zitten daar in! Maar daar is het resultaat wel naar....nogmaals, TOP
ik ben zelf nog erg verbaasd dat ik dit mag maken!!
Dank je wel voor je lieve reactie
Groetjes Maria
Groetjes Maria
Schitterende halsketting
groetjes,
Celina.
groetjes,
Celina.
Dank je wel Kralenbloempje ,Kralenbloempje1 schreef:Wauw MariaWat een schitterende halsketting heb jij gemaakt zeg! Zou je niet zeggen dat dit pas je 2de is! Ben dan erg benieuwd wat je nog meer gaat maken.
ja dit is mijn 2e beadwork en mijn eerste halsketting,ik geloof dat ik een laatbloeier ben
Groetjes Maria
Groetjes Maria
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Waaaanzinnig mooi Maria!
Prachtig! En als dit pas je 2e is dat belooft wat voor de toekomst!!!
Heerlijk als je zo op dreef bent, profiteer ervan! 
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Dank je wel Sanegdokter,sanegdokter schreef:Waaaanzinnig mooi Maria!![]()
![]()
Prachtig! En als dit pas je 2e is dat belooft wat voor de toekomst!!!
Heerlijk als je zo op dreef bent, profiteer ervan!
ja hé als je het gevoel heb....ik ga door
En nu maak ik het zelf
Groetjes Maria
Groetjes Maria
- moedertje
- Bead Designer
- Contacteer:
Amai, jij hebt de creativiteit wel in de vingers hoor. Als deze je eerste creatie's zijn dan verwacht ik nog prachtige werken te zien 
Dank u wel moedertje,moedertje schreef:Amai, jij hebt de creativiteit wel in de vingers hoor. Als deze je eerste creatie's zijn dan verwacht ik nog prachtige werken te zien
ja dit zijn echt mijn aller eerste bead werk stukken
Groetjes Maria
Groetjes Maria
- estherwijma
- Bead Monster
Een prachtige creatie is het
, maar je beschrijving ervan hoe het tot stand is gekomen mag er ook zijn. Ook verborgen talenten

Groetjes Ellen.
Ellen schreef:Een prachtige creatie is het![]()
, maar je beschrijving ervan hoe het tot stand is gekomen mag er ook zijn. Ook verborgen talenten
![]()
Groetjes Maria
Groetjes Maria
estherwijma schreef:ook een prachtige creatie!!
Groetjes Maria
Groetjes Maria