Jeetje, heb je dat zelf ontworpen?
Superknap vind ik dat!
19/11 Geinspireerd door Escher's Knot
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Groetjes en liefs, Rita
Re: 19/11 Geinspireerd door Escher's Knot
Ja, ik wilde eerst de mobius ring maken, maar die is natuurlijk onmogelijk. En toen bedacht ik de knoop.Justrita schreef:Jeetje, heb je dat zelf ontworpen?
Superknap vind ik dat!
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Heel mooi en erg knap!!!

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik vind dit zoooo knap!! En ontzettend mooi! 
- Czechglaskralen
- Bead Lover
- Contacteer:
Hoi Klazine, daar kom ik die prachtige hanger al weer tegen, ik blijf hem schitterend vinden!!
Diana
wow! ECHT SUPER VET!
als je op Escher zoekt bij google afbeeldingen vind je nog meer mooie platen van escher..maar dat wist je vast wel
succes er verder mee.
plaats je weer en foto als je weer zo een mooie escher creatie heb gemaakt.
groetjes,
Sylvia
als je op Escher zoekt bij google afbeeldingen vind je nog meer mooie platen van escher..maar dat wist je vast wel
succes er verder mee.
plaats je weer en foto als je weer zo een mooie escher creatie heb gemaakt.
groetjes,
Sylvia