De laatste sieraden die ik gemaakt heb Irene 20-09
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Heel mooi en zoveel ook, lekker bezig geweest! 
Groetjes,
Daphne
Daphne
-
Irene van der Maas
- Bead Producer
- Contacteer:
Re: De laatste sieraden die ik gemaakt heb Irene 20-09
Er komt geen eind aan......het is gewoon verslavend......Daphne_B schreef:Heel mooi en zoveel ook, lekker bezig geweest!
Irene van der Maas
Wow wat veel, en allemaal superleuk 
~Groetjes Margriet~
-
Irene van der Maas
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik hoef er niet rijk van te worden, het blijft mijn "hobby". Het leukste van het verkopen van een ketting of armband vind ik, dat ik dan weer iets niets kan gaan freubelen.....Saga Suus schreef:Superleuk! Vooral de eerste en de rode zijn mijn favorieten! Leuk ook dat je je eigen kralen hebt verwerkt enne, daar mag je best wat meer voor vragen hoor
Irene van der Maas
Ik hoef er niet rijk van te worden, het blijft mijn "hobby".quote]Irene van der Maas schreef:Saga Suus schreef:daar mag je best wat meer voor vragen hoor
Liefs en groetjes, Algante