04/09 Butterfly Garden
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
Kralenbloempje1
- Bead Professional
Wauw!! Wat onwijs mooi!!
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
Re: 04/09 Butterfly Garden
Wow prachtig. Dit moet je ook wel durven dragen.
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Dank je, weet ook niet of ik hem zelf zou dragen, maar het is gewoon zo gaaf om te maken. Wie weet voor een artistiek iemand ofzo?? En anders heb ik er zelf veel plezier aan gehad om het te bedenken en maken.Lissie schreef:Wow prachtig. Dit moet je ook wel durven dragen.
wat een werk moet dat geweest zijn.
het is ook niet mijn type sieraad, maar wel bijzonder en uniek.
er zullen altijd mensen zijn die het wel zullen dragen, juist omdat hij bijzonder is.
het is ook niet mijn type sieraad, maar wel bijzonder en uniek.
er zullen altijd mensen zijn die het wel zullen dragen, juist omdat hij bijzonder is.
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Gaaf hoor, en ja het gaat toch vooral om de lol van het maken. Maar wie weet, durf je de ketting op een dag ook te dragen! 
Groetjes,
Daphne
Daphne
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Mooi!!!!
prachtig