Waarschijnlijk maak ik hem los, rijg nog verder in hetzelfde patroon maar steeds met kleinere kraaltjes, en maak er een ketting vanAlgante schreef:Geweldig, Estrid! Doet me denken aan Pop-Art. Met die hypnotiserende werking, lijkt me extra moeilijk (geweest) het voor elkaar te krijgen. Een waar kunstwerk!
![]()
![]()
![]()
Hoe doe je hem om?
28/07 Zwart-wit
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
jolanda1982
- Bead Dreamer
Re: 28/07 Zwart-wit
Echt heel mooi 
Ik had hem al op je site zien staan, in een woord geweldig.
vraagje is die op elastiek geregen?
Groetjes Anne
Groetjes Anne
Nee hoor, er zit niets doorheen. Dat is ook niet nodig. Als de gewenste lengte is bereikt dan buig je de einden naar elkaar toe en kunt beide einden zo in patroon aan elkaar maken. Hij is geregen met fireline, dus dan is hij ook wat stugger dan met Nymo.moisame schreef:Ik had hem al op je site zien staan, in een woord geweldig.
Groetjes Anne
- sandra_aero
- Bead Interested
- Contacteer:
zeer knap daar kan ik als beginner enkel nog maar van dromen van zo een creatie 
Groetjes,
Sandra
Sandra
Dat vind ik een prima idee! Ik kijk er naar uit.Estrid schreef:Waarschijnlijk maak ik hem los, rijg nog verder in hetzelfde patroon maar steeds met kleinere kraaltjes, en maak er een ketting van
Liefs en groetjes, Algante 
Die vind ik erg mooi!
Ik vind hem heel bijzonder. Prachtig!
wat een plaatje, ontzettend mooi!!!!

- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Alles is al gezegd, maar ook ík vind hem supermooi