Ik vind de tweede het mooist,ik zat net even op je site te kijken en daar staan nog veel meer prachtige sieraden!
25/07 Twee colliers
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Heel erg mooi!
Ik vind de tweede het mooist,ik zat net even op je site te kijken en daar staan nog veel meer prachtige sieraden!
Re: 25/07 Twee colliers
Prachtig!!
En ik maar denken
waar is lies
en ja hoor komt ze gewoon met 2 prachtige juweeltjes uit de kast
vind je het gek met geen tijd voor het forum
vind ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi
waar is lies
en ja hoor komt ze gewoon met 2 prachtige juweeltjes uit de kast
vind je het gek met geen tijd voor het forum
vind ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Dank jullie wel!

Dank je wel voor het compliment!glaskraal schreef:Heel erg mooi!![]()
![]()