Groetjes Anne
31-05 Egyptian lady
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Wat een Bjoetie
Groetjes Anne
Groetjes Anne
Re: 31-05 Egyptian lady
wauw
heeft iderdaad wat egypisch .... erg mooi!
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
dank voor jullie reacties....nou moet je weten dat het thema Bollywood was....achteraf vind ik persoonlijk dat ie meer iets voor de arabische kant van de wereld zou kunnen zijn......vandaar de naam dus.
Ben er lang mee bezig geweest denk zo'n maand of vier/vijf maar ik heb het gemaakt in de momenten dat ik er voor kon zitten tussen 32 urige baan, kids, huishouden en studie in...Had het bij kunnen houden qua tijd maar dat heb ik niet gedaan omdat het meer om de fun gaat dan dat ie t.z.t. iets zou moeten opbrengen bij verkoop....goed bod is natuurlijk ook nooit weg
groetjes
Elly
Ben er lang mee bezig geweest denk zo'n maand of vier/vijf maar ik heb het gemaakt in de momenten dat ik er voor kon zitten tussen 32 urige baan, kids, huishouden en studie in...Had het bij kunnen houden qua tijd maar dat heb ik niet gedaan omdat het meer om de fun gaat dan dat ie t.z.t. iets zou moeten opbrengen bij verkoop....goed bod is natuurlijk ook nooit weg
groetjes
Elly
Echt heel mooi ......
groetjes,
Celina
groetjes,
Celina
Prachtig Elly ! 
Zeker heel erg mooi, een feest voor het oog! Jammer (en bijna niet te geloven) dat je niet in de prijzen gevallen bent. Het zal inderdaad meer met het (ietwat afwijken van het) onderwerp te maken hebben dan met jouw beeldschone creatie.
Liefs en groetjes, Algante 
Wat een kunstwerk! Prachtig!