groetjes Monique
31/05 luna bead white pearl and nickel
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Schitterend!!!!
groetjes Monique
groetjes Monique
Veel kraalplezier :O))
Re: 31/05 luna bead white pearl and nickel
Heel leuk zo met de parels!
Heb je er verder gewoon een eenvoudige ketting aangemaakt om vooral de bead goed uit te laten komen??
Groetjes,
Daphne
Daphne
Prachtige Luna Bead!
Groetjes Anne
Groetjes Anne
hele mooie kleuren! prachtig 
- evelienzoer
- Bead Professional
- Contacteer:
Bedankt dames voor de leuke reacties !!
Ik heb de ketting toch maar aan m'n zusje gegeven. Ze vond em zo mooi...ik maak wel weer een nieuwe
Ik heb de ketting toch maar aan m'n zusje gegeven. Ze vond em zo mooi...ik maak wel weer een nieuwe
evelienzoer schreef:Bedankt dames voor de leuke reacties !!
Dat is erg lief. Veel plezier met het maken van een nieuwe. Show je dan ook weer een foto? of wordt hij hetzelfde.
Deze is idd erg mooi, denk dat ik me er ook eens aan ga wagen.
Kan iemand mij vertellen waar ik een goede werkbeschrijving kan vinden (mits ik het nu natuurlijk niet dubbel vraag).
Gr. Jewel
Kan iemand mij vertellen waar ik een goede werkbeschrijving kan vinden (mits ik het nu natuurlijk niet dubbel vraag).
Gr. Jewel
Als je wil, pb me effe je mailadres en dan mail ik hem doorjewel76 schreef:Deze is idd erg mooi, denk dat ik me er ook eens aan ga wagen.
Gr. Jewel
Wauw mooi zeg!
Mooie combinatie van materiaal.
Mooie combinatie van materiaal.
groetjes,
Annemie
Everybody needs some magic in life …………
Annemie
Everybody needs some magic in life …………
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
prachtig en ach als iemand anders 'm met veel plezier gaat dragen dan heb je er zelf vaak dubbel plezier van.
Groetjes
Elly
Groetjes
Elly
Wat een prachtige beaded bead!