07/04 Ketting en hanger in peyote stitch
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- estherwijma
- Bead Monster
Ik heb powerpoint viewer. Als ik daar naar toe ga, dan moet ik een bestand openen, maar er staan helemaal geen bestanden. Dat begrijp ik dus niet, nou ja ik vraag het wel eens aan iemand met kijk er op 
Groetjes Esther
- Eveline66
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Re: 07/04 Ketting en hanger in peyote stitch
Wow,
het is een prachtig sieraad geworden, zowel de stijl als de kleuren.....super.
wel een triest verhaal wat zich tijdens het maken heeft afgespeeld
wel een triest verhaal wat zich tijdens het maken heeft afgespeeld
Liefs van Eveline 
Erg mooi geworden, je mag er trots op zijn!
Groetjes Anne
Groetjes Anne
Prachtig!
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
Wow, ik vind zowel cabochon als ketting echt heel mooi geworden. Hele mooie kleurencombinatie en ziet er gewoon superstrak uit!
En ja, dat van dat therapeutisch kralen, dat ken ik ook wel ja........ werkt altijd wel!
En ja, dat van dat therapeutisch kralen, dat ken ik ook wel ja........ werkt altijd wel!
Groetjes,
Daphne
Daphne
Wat een prachtige ketting, echt schitterend! En wat een werk dat zal geweest zijn ja, maar wel super trots op het resultaat mag je zijn hoor!!!
Creatieve groetjes,
Herma
Herma
Vind hem een plaatje
wow!! prachtig resultaat geworden!
wauw!! erg mooi gemaakt.
ik vind een ketting eigenlijk ook mooier uit zien als er een verhaal achter zit.
prachtig!

ik vind een ketting eigenlijk ook mooier uit zien als er een verhaal achter zit.
prachtig!
Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties. Ik vond het best eng om hem hier te showen, maar het feit dat jullie het zo waarderen, geeft weer nieuwe moed. Ik ben alweer aan een nieuwe ketting bezig. Deze gaat wat sneller, maar is daardoor niet minder mooi aan worden (vind ik). Dus op naar de volgende.