27-2 Celtic Cateye Cuff
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Het slot vindt ik altijd de uitdaging v.d. armband, de vorige heb ik wel 5 keer opnieuw gedaan voor hij me echt beviel en niet meer stuk ging Z
oiets ongeveer zou je ook voor je vriendin eraan kunnen maken, je kunt het zien aan de cabochonarmband die ik vandaag gepost heb.
Heb je bij deze een brede veterklem gebruikt?
oiets ongeveer zou je ook voor je vriendin eraan kunnen maken, je kunt het zien aan de cabochonarmband die ik vandaag gepost heb.
Heb je bij deze een brede veterklem gebruikt?
Groetjes Miran
Re: 27-2 Celtic Cateye Cuff
Dit was een sluiting die ik besteld had voor een leren armband. Door het dikte verschil op te vullen met een extra stukje stiff stuff paste hij er heel mooi bij. Ik heb de sluiting er op gelijmd, doordat hij een vrij groot oppervlak heeft (aan de onderkant zit ook zo'n half rondje) houdt dit goed. Aan de ene kant een ringetje gemaakt en aan de andere kant een slotje.
Ziet er echt heel mooi uit.
Succes met de armband voor je vriendin.
Succes met de armband voor je vriendin.
Groetjes Miran
Wow! Die is erg mooi zeg, zowel qua tekening als qua kleur!
Heeeeeel mooi gemaakt!
Heeeeeel mooi gemaakt!
heel mooi