24-01 blackcircle
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ontzettend mooi Prachtige armband
Re: 24-01 blackcircle
Wow echt een beauty!
Tja Elly
wat wil je nou nog horen?
wat wil je nou nog horen?
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Wat een schoonheid!!!!!!
Love the hematietjes!!! ![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Ik sluit mij bij de voorgaande reacties aan, werkelijk een schitterende armband!!!!! 
~Groetjes Margriet~
Prachtig 
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
bedankt voor jullie reacties!
Sandra nog bedankt voor de kraaltjes en overige zaken die nodig waren om deze armband te maken. Helaas past mijn schoonzus 'm niet dus best vervelend voor haar maar misschien ga ik 'm zelf dan wel houden
!
groetjes
Elly
Sandra nog bedankt voor de kraaltjes en overige zaken die nodig waren om deze armband te maken. Helaas past mijn schoonzus 'm niet dus best vervelend voor haar maar misschien ga ik 'm zelf dan wel houden
groetjes
Elly
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Graag gedaan Elly!
Maar wat jammer dat ze hem niet past...
dan zelf houden lijkt me geen slecht plan!
Je hebt er echt wat moois van gemaakt en de foto is ook super!

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
O, wat is ie mooi zeg!!
Ik vind hem echt schitterend gemaakt. Hier hou ik heel veel van 
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Prachtig!! 
Echt een plaatje