14-01 Brocade Collar
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Re: 14-01 Brocade Collar
knappe ketting!

-
sriwi
- Bead Believer
Wat een beauty
, heeeel mooi!
- estherwijma
- Bead Monster
- evelienzoer
- Bead Professional
- Contacteer:
Wow, erg mooi hoor!
Wat een werk, maar zeker de moeite waard
Wat een werk, maar zeker de moeite waard
Supermooi! Zie mezelf dat nog echt niet maken... maar wie weet... ooit!
-
K.Minkenberg
- Bead Interested
Erg mooi en inderdaad heel veel werk.
Zie mezelf zoiets nog niet maken.
Zie mezelf zoiets nog niet maken.
Bedankt allemaal 
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Prachtig!
Groetjes Anne
Groetjes Anne
- hihahanneke
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik snap dat er mega veel uren in zitten en hij is ook prachtig. Je mag er terecht trots op zijn.
Ik weet alleen niet (maar dat is puur mijn smaak) of ik de frutsels onderaan mooi vind, of dat ik hem zonder mooier had gevonden.
Ik weet alleen niet (maar dat is puur mijn smaak) of ik de frutsels onderaan mooi vind, of dat ik hem zonder mooier had gevonden.
Toen ik de foto van je ketting zag dacht ik meteen WAUW!!!! Heb 'm even op vergroten gedrukt, wat is tie mooi zeg!! Ik geloof graag dat daar veel uren en kraaltjes inzitten, maar het eindresultaat mag er zijn. Werkelijk schitterend

erg mooi