10/01 nog eentje gehaakt

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
sriwi
Bead Believer
Re: 10/01 nog eentje gehaakt

Bericht door sriwi » di 11 jan 2011 10:03

WOW Ines, geweldig zeg, en zo strak! Top!

Eostre
Bead Producer

Bericht door Eostre » di 11 jan 2011 10:49

Ziet er inderdaad mooi en strak uit. Ik heb ooit een ketting gehaakt en heb het met zilverdraad gedaan. Welk draad gebruik jij? En hoe weet je dat je genoeg kralen aan je draad hebt geregen voor een ketting? Ik moest halverwege mijn bolletje uithalen en aan de achterkant van mijn bolletje weer kralen aanrijgen. Nou hoe vaak ik toen mijn hele boeltje uit de knoop heb moeten halen in iets van meer dan 5 meter draad.
Ik heb toen wel hele mooie kapjes besteld bij http://www.ozizo.com" onclick="window.open(this.href);return false;, produktnummer MKK007 (ik weet niet of ik reclame mag maken voor een andere webwinkel).
Laatst gewijzigd door Eostre op wo 12 jan 2011 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.

DDC
Bead Believer

Bericht door DDC » di 11 jan 2011 11:32

Hallo,

Ik haak ook maar zo een ketting lukt mij nog niet .. Mooi !!

Groetjes
Diane

Ines83
Bead Designer

Bericht door Ines83 » di 11 jan 2011 13:20

Eostre schreef:Ziet er inderdaad mooi en strak uit. Ik heb ooit een ketting gehaakt en heb het met zilverdraad gedaan. Welk draad gebruik jij? En hoe weet je dat je genoeg kralen aan je draad hebt geregen voor een ketting? Ik moest halverwege mijn bolletje uithalen en aan de achterkant van mijn bolletje weer kralen aanrijgen. Nou hoe vaak ik toen mijn hele boeltje uit de knoop heb moeten halen in iets van meer dan 5 meter draad.
Ik heb toen wel hele mooie kapjes besteld bij http://www.ozizo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, produktnummer MKK007 (ik weet niet of ik reclame mag maken voor een andere webwinkel).
Wel ze hebben me op de Hobbybeurs aangeraden om met borduurgaren te haken. TOT hier toe deed ik het zo.
Gewoonlijk ring ik al mijn kralen op maar heb eens ergens gevonden hoeveel cm kralen van welke maat je moet oprijgen om zoveel gehaakt te hebben maar vind het niet direct terug.

Vind het niet op die site... :(

Ines83
Bead Designer

Bericht door Ines83 » di 11 jan 2011 13:22

DDC schreef:Hallo,

Ik haak ook maar zo een ketting lukt mij nog niet .. Mooi !!

Groetjes
Diane
Gewoon eens proberen, begin is even zoeken maar eens je vertrokken bent... :D

nickske
Bead Believer

Bericht door nickske » di 11 jan 2011 19:26

heel mooi gemaakt
al eens geprobeerd om kapjes met het slotje eraan vast al eens te proberen,deze passen zeer mooi

rorsach
Bead Dreamer

Bericht door rorsach » di 11 jan 2011 19:30

Wat een mooi setje, en zo strak afgewerkt :D

Josje
Bead Dreamer

Bericht door Josje » di 11 jan 2011 20:28

ellybudding schreef:prachtig wat een mooi en strak resultaat!

groetjes
Elly
Vind ik ook! :applaus: :applaus: :applaus:

Ines83
Bead Designer

Bericht door Ines83 » di 11 jan 2011 21:45

nickske schreef:heel mooi gemaakt
al eens geprobeerd om kapjes met het slotje eraan vast al eens te proberen,deze passen zeer mooi
hmm... heb je enig idee welke maat je ervan moet gebruiken dan? Deze is met zes 11/0 rocailles... :)

Ines83
Bead Designer

Bericht door Ines83 » di 11 jan 2011 21:46

Dank je trouwens allemaal voor de lovende commentaar! :D :banaan:

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » wo 12 jan 2011 12:54

Prachtig setje, en idd heel netjes en strak afgewerkt!! :(L)
~Groetjes Margriet~

Eostre
Bead Producer

Bericht door Eostre » wo 12 jan 2011 13:47

Ines83 schreef:
Eostre schreef:Ziet er inderdaad mooi en strak uit. Ik heb ooit een ketting gehaakt en heb het met zilverdraad gedaan. Welk draad gebruik jij? En hoe weet je dat je genoeg kralen aan je draad hebt geregen voor een ketting? Ik moest halverwege mijn bolletje uithalen en aan de achterkant van mijn bolletje weer kralen aanrijgen. Nou hoe vaak ik toen mijn hele boeltje uit de knoop heb moeten halen in iets van meer dan 5 meter draad.
Ik heb toen wel hele mooie kapjes besteld bij http://www.ozizo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, produktnummer MKK007 (ik weet niet of ik reclame mag maken voor een andere webwinkel).
Wel ze hebben me op de Hobbybeurs aangeraden om met borduurgaren te haken. TOT hier toe deed ik het zo.
Gewoonlijk ring ik al mijn kralen op maar heb eens ergens gevonden hoeveel cm kralen van welke maat je moet oprijgen om zoveel gehaakt te hebben maar vind het niet direct terug.

Sorry, moet zijn .com, ik heb de link veranderd in mijn stukje.

Ines83
Bead Designer

Bericht door Ines83 » wo 12 jan 2011 17:06

Eostre schreef:
Ines83 schreef:

Sorry, moet zijn .com, ik heb de link veranderd in mijn stukje.
Hihi, gevonden nu! Bedankt!! :D

Frida
Bead Believer

Bericht door Frida » do 13 jan 2011 12:45

het gaat ff boven mn pet..haken met kraaltjes :o
Elke dag ben ik verbaasd hier wat er allemaal kan [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Gesloten