04/12/2010 3 paar nieuwe bloemoorbellen.
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ze zijn erg leuk ! 
Groetjes Miran
Re: 04/12/2010 3 paar nieuwe bloemoorbellen.
Wat een schatjes.
Ze zijn erg leuk geworden.
Ze zijn heel erg mooi
Groetjes Irma
Groetjes Irma
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Erg leuk!!
Hoe duur is zo'n eyeletpen?flixbilly schreef:Dat is een pen waarmee je gaten kan maken in bijvoorbeel papier. Dit wordt vaak gebruikt bij scrapbooken. De eyelet pen gebruik je eerst om een gaatje te maken en vervolgens doe je een eyelet door het gaatje en sla je deze vast met de eyelet pen. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd maar duidelijker zou ik het niet uit kunnen leggen.
Succes ermee en bij vragen mag je ze altijd stellen. Dit was trouwens geen rare vraag hoor
Groetjes Sabrina
En heb je er dan ook al pinnen bij? Zo nee, hoe duur zijn die?
Is zo'n eyeletpen makkelijk in gebruik?
Sorry voor die golf van vragen (a)
- flixbilly
- Bead Interested
- Contacteer:
Hoe duur is zo'n eyeletpen? Die ik heb €9.95
En heb je er dan ook al pinnen bij? Zo nee, hoe duur zijn die? zonder pinnen. Doosje van 50 voor €0.59
Is zo'n eyeletpen makkelijk in gebruik? Ja. je zet de pen op de bloem en trekt het uiteinde omhoog vervolgens laat je deze los en heb je een gaatje in de bloem. Soms moet je wel een paar keer de uiteinde omhoog trekken voordat het gat goed is.
Als je meer vragen hebt hoor ik ze graag
En heb je er dan ook al pinnen bij? Zo nee, hoe duur zijn die? zonder pinnen. Doosje van 50 voor €0.59
Is zo'n eyeletpen makkelijk in gebruik? Ja. je zet de pen op de bloem en trekt het uiteinde omhoog vervolgens laat je deze los en heb je een gaatje in de bloem. Soms moet je wel een paar keer de uiteinde omhoog trekken voordat het gat goed is.
Als je meer vragen hebt hoor ik ze graag
Groetjes Sabrina
Ik heb 2 weken terug eyelet pennen gekocht het waren er 3 (3 verschillende grootte) voor 18,95.
Gewoon naar een crea zaak gaan de prijzen verschillen namenlijk nogal.
Gewoon naar een crea zaak gaan de prijzen verschillen namenlijk nogal.
Een dag niet crea bea zijn geweest is een dag niet geleeft.
Heel erg bedankt! Ik zal eens even kijken morgen 
Is er nog iets speciaals waar je op moet letten bij de bloemen?
Ik vind je oorbellen weer erg mooi geworden.
Eventjes kijken of je ze goed uit elkaar kan halenJorinde schreef:Heel erg bedankt! Ik zal eens even kijken morgen
Een dag niet crea bea zijn geweest is een dag niet geleeft.
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Leuk leuk, ook de manier van fotograferen zo in de boom is leuk. Ik heb ook al een tijdje bloemen enzo liggen, maar door omstandigheden komt t er niet van