Voor Kerst ????? Irene 17-11
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Heel erg mooi allemaal, sjiek!
When life gives you cold feet, put on some socks
Re: Voor Kerst ????? Irene 17-11
Wauw wat veel en zo mooi allemaal!!!
Groetjes Anne
Groetjes Anne

erg mooi allemaal 

Wauw wat mooi allemaal, en wat een super mooie kralen.
Heb je daar een speciale winkel voor ?
Groetjes Wendy
Groetjes Wendy
Wat een productie!
Heel feestelijk ziet het er uit.
Maar met hoeveel mensen ben je?
Heel feestelijk ziet het er uit.
Maar met hoeveel mensen ben je?
-
- Bead Producer
- Contacteer:
Hahahaha, ik heb mijn eigen webwinkeltje, vandaar ook de hoeveelheid, ik moet nog veel meer maken voor de kerstdagen en sinterklaas.....ik loop enorm achter.Wendy79 schreef:Wauw wat mooi allemaal, en wat een super mooie kralen.
Groetjes Wendy
Irene van der Maas