mijn eerste keer 21/09
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Wauw prachtige creaties allemaal

~Groetjes Margriet~
Re: mijn eerste keer 21/09
Nou hier kan ik echt niet aan voorbij gaan, dit is echt allemaal supermooi!

Groetjes Miran
Re: mijn eerste keer 21/09
wauw, super mooi hoor! Vind het echt knap als je zoiets kunt maken!
Groetjes Robin!
Re: mijn eerste keer 21/09
Zo heeeeeeeeeeee ik kijk de ogen uit wat een prachtige armbanden heb jij gemaakt zeg
ongelooflijk

ongelooflijk
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Berichten:2170
- Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
- Contacteer:
Re: mijn eerste keer 21/09
heel erg mooi!!
Re: mijn eerste keer 21/09
wat een plaatjes allemaal
wat maak jij mooie dingen
wat maak jij mooie dingen
- estherwijma
- Bead Monster
- Berichten:5644
- Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
- Locatie:Wijk bij Duurstede
Re: mijn eerste keer 21/09
Jij bent lekker bezig zeg!!
Mooie creaties, vooral de ketting spreekt me aan!
Mooie creaties, vooral de ketting spreekt me aan!
Groetjes Esther
- Czechglaskralen
- Bead Lover
- Berichten:489
- Lid geworden op:za 21 mar 2009 13:41
- Contacteer:
Re: mijn eerste keer 21/09
Ontzettend mooi! Ik ben helemaal weg van je ketting 
Re: mijn eerste keer 21/09
Heel mooi
groetjes Celina
groetjes Celina