mijn eerste keer 21/09

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
MB
Bead Aholic
Berichten:4097
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 12:55
Contacteer:
Re: mijn eerste keer 21/09

Bericht door MB » wo 22 sep 2010 10:46

Wauw prachtige creaties allemaal :(L) :(L)
~Groetjes Margriet~

Tiuri
Bead Designer
Berichten:871
Lid geworden op:vr 16 jul 2010 15:05
Locatie:Barneveld
Contacteer:

Re: mijn eerste keer 21/09

Bericht door Tiuri » wo 22 sep 2010 19:45

Supermooi zeg!
When life gives you cold feet, put on some socks

Gebruikersavatar
miran66
Bead Designer
Berichten:917
Lid geworden op:vr 23 mar 2007 22:25
Locatie:Maastricht

Re: mijn eerste keer 21/09

Bericht door miran66 » wo 22 sep 2010 19:51

Nou hier kan ik echt niet aan voorbij gaan, dit is echt allemaal supermooi! :applaus: :applaus: :applaus:
Groetjes Miran

Gebruikersavatar
Roo_19
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:do 23 sep 2010 14:15
Locatie:Gelderland

Re: mijn eerste keer 21/09

Bericht door Roo_19 » do 23 sep 2010 14:58

wauw, super mooi hoor! Vind het echt knap als je zoiets kunt maken!
Groetjes Robin!

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: mijn eerste keer 21/09

Bericht door Vengy » do 23 sep 2010 16:12

Zo heeeeeeeeeeee ik kijk de ogen uit wat een prachtige armbanden heb jij gemaakt zeg
ongelooflijk :(L) :(L) :(L) :(L)
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Re: mijn eerste keer 21/09

Bericht door Mirjam Borger » do 23 sep 2010 21:06

heel erg mooi!!

Gebruikersavatar
snoep
Bead Addict
Berichten:2351
Lid geworden op:wo 26 mar 2008 08:10
Contacteer:

Re: mijn eerste keer 21/09

Bericht door snoep » vr 24 sep 2010 10:52

wat een plaatjes allemaal

wat maak jij mooie dingen

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: mijn eerste keer 21/09

Bericht door estherwijma » vr 24 sep 2010 19:24

Jij bent lekker bezig zeg!! :applaus:
Mooie creaties, vooral de ketting spreekt me aan!
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
Czechglaskralen
Bead Lover
Berichten:489
Lid geworden op:za 21 mar 2009 13:41
Contacteer:

Re: mijn eerste keer 21/09

Bericht door Czechglaskralen » vr 24 sep 2010 19:38

Erg mooi allemaal!!!
Diana

Gebruikersavatar
Anneroos
Bead Discoverer
Berichten:47
Lid geworden op:zo 18 apr 2010 17:34
Locatie:Hoogeveen

Re: mijn eerste keer 21/09

Bericht door Anneroos » vr 24 sep 2010 23:38

Wauw! :o

Gebruikersavatar
Josje
Bead Dreamer
Berichten:660
Lid geworden op:di 06 apr 2010 08:48
Locatie:Groningen

Re: mijn eerste keer 21/09

Bericht door Josje » zo 26 sep 2010 22:12

Ontzettend mooi! Ik ben helemaal weg van je ketting :(L)

Gebruikersavatar
Celina
Bead Dreamer
Berichten:557
Lid geworden op:vr 16 apr 2010 13:37

Re: mijn eerste keer 21/09

Bericht door Celina » za 02 okt 2010 18:24

Heel mooi :applaus:

groetjes Celina

Gesloten