Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij
Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum
Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via
http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de
wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
Estrid
- Bead Producer
Re: 24/08 Bijpassende armband en bellen bij Bling ketting
Bericht
door Estrid » do 26 aug 2010 10:45
anjansen schreef:Super mooi! Ik had alleen de oorbellen misschien nog wat voller gemaakt, maar de set is prachtig!
Was ook mijn idee, maar ze mochten niets wegen; doordat ze te zware oorbellen in het verleden en meerdere in een gat gedragen heeft, zijn de gaatjes uitgescheurd dus moeten oorbellen zo licht mogelijk mogelijk zijn.

-
Sultana
- Bead Discoverer
Bericht
door Sultana » do 26 aug 2010 13:38
Prachtig gedaan!
Misschien trouwens een tip voor mensen die uitgerekte oorgaatjes hebben of gewoon mensen die dat willen voorkomen en vaak zware oorbellen dragen. Ja kan ergens een soort stickertjes kopen die je achter je oorgaatje plakt en waar je vervolgens je oorbel doorheen prikt. Zo wordt het gaatje een beetje ontlast en rekt het minder uit. Ik heb alleen geen flauw idee hoe die dingen heten omdat ik toen nog geen oorgaatjes had. Volgens mij kan je ook een stukje goed klevende pleister gebruiken. Ik weet niet of het nog nut heeft dit te vertellen maar misschien kan het voor sommige mensen handig zijn om het te weten.
Little birdy in the sky, dropped a poopy in my eye,
I wasn't mad, I didn't cry, I just thank god that cows can't fly!
-
Estrid
- Bead Producer
Bericht
door Estrid » do 26 aug 2010 18:14
Sultana schreef:Prachtig gedaan!
Misschien trouwens een tip voor mensen die uitgerekte oorgaatjes hebben of gewoon mensen die dat willen voorkomen en vaak zware oorbellen dragen. Ja kan ergens een soort stickertjes kopen die je achter je oorgaatje plakt en waar je vervolgens je oorbel doorheen prikt. Zo wordt het gaatje een beetje ontlast en rekt het minder uit. Ik heb alleen geen flauw idee hoe die dingen heten omdat ik toen nog geen oorgaatjes had. Volgens mij kan je ook een stukje goed klevende pleister gebruiken. Ik weet niet of het nog nut heeft dit te vertellen maar misschien kan het voor sommige mensen handig zijn om het te weten.
O dat is voor haar een mega-oplossing, dat ga ik haar direct vertellen. Dank je wel