29/06 Zomers wit..
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!! 
Groetjes, Maddy
Groetjes, MaddyRe: 29/06 Zomers wit..
Wit is inderdaad altijd moeilijk te fotograferen maar het is perfect gelukt en wij hebben weer een paar tips erbij!
Je creaties zijn allebei SUPER
, mijn favoriet is de tweede.
Je creaties zijn allebei SUPER
Groetjes Miran
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Re: 29/06 Zomers wit..
heel erg mooi!
Wauw!! Super mooi, heel erg sjiek!!! 
Ze zijn heel mooi en stijlvol!
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Wow, ik vind die eerste echt heel erg mooi! En ik houd niet eens van wit..
hihihi...dan is het helemaal een geweldig compliment Hannelies, thnx!
Weet je dat de inspiratie is gekomen door jouw prachtige chainmaille creaties...alleen ben ik handiger met kraaltjes dan met ringetjes dus was dit het alternatief!
Weet je dat de inspiratie is gekomen door jouw prachtige chainmaille creaties...alleen ben ik handiger met kraaltjes dan met ringetjes dus was dit het alternatief!
Groetjes, Maddy
Groetjes, Maddy- estherwijma
- Bead Monster
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Kijk, en dat vind IK dan weer leuk om te horenMaatje A. schreef:hihihi...dan is het helemaal een geweldig compliment Hannelies, thnx!
- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
wouw zeg echt prachtig!
- naturalbeads
- Bead Fan
Wat een mooie crea`s!!!!!!!! Knap gemaakt!!!Ik ga voor de eerste, deze vind ik een tikkie mooier!!