16/5 ketting met biwa parels en amethist
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Heel mooi!!!!! 

~Groetjes Margriet~
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Re: 16/5 ketting met biwa parels en amethist
erg mooi!!
Heel mooi! 

Heel erg mooi zeg, echt een prachtige combinatie van materialen.
Groetjes Amie
- Saga Suus
- Bead Producer
- Contacteer:
De sticks geven een speels effect, heel leuk. Wel vraag ik me af of de kleurencombi bij elkaar past, ik twijfel een beetje.
Ik vind het juist een hele mooie kleurencombinatie! Het zijn mooie tinten die bijelkaar passen en maken de ketting rustig, en door het soort kralen wordt ie speels 

Prachtige ketting!!
Ik ben gek op die kleur!!!
Misschien zou ik meteen iets mogen vragen, het is waarschijnlijk op een verkeerd topic maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ben al uren op zoek... Hier komt de vraag...
Ik wil graag armbandjes gaan maken. Die wil ik rijgen op staaldraad (0,38m).
Het is voor de aller eerste keer dat ik zelf armbandjes (sieraden) ga maken en ben dus een complete leek. Ik zou de afwerking/sluiting zo willen maken als bij deze ketting incl. een verlengingskettinkje... Wat heb ik daar nu allemaal voor nodig en HOE zet ik zoiets in elkaar ??
Kunnen jullie mij misschien aan een "boodschappenlijstje" helpen...? En welk gereedschap heb ik hier voor nodig?
Ik hoop dat ik reacties krijg... ik wil ZO graag aan de slag...
Heel erg bedankt alvast!!
Groetje, Ellen
Ik ben gek op die kleur!!!
Misschien zou ik meteen iets mogen vragen, het is waarschijnlijk op een verkeerd topic maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ben al uren op zoek... Hier komt de vraag...
Ik wil graag armbandjes gaan maken. Die wil ik rijgen op staaldraad (0,38m).
Het is voor de aller eerste keer dat ik zelf armbandjes (sieraden) ga maken en ben dus een complete leek. Ik zou de afwerking/sluiting zo willen maken als bij deze ketting incl. een verlengingskettinkje... Wat heb ik daar nu allemaal voor nodig en HOE zet ik zoiets in elkaar ??
Kunnen jullie mij misschien aan een "boodschappenlijstje" helpen...? En welk gereedschap heb ik hier voor nodig?
Ik hoop dat ik reacties krijg... ik wil ZO graag aan de slag...
Heel erg bedankt alvast!!
Groetje, Ellen
Hoi An...
Dankjewel voor de uitleg... ik heb het boekje besteld en hoop het vandaag binnen te krijgen.
Ik ben je berichtje kwijt en daarom reageer ik hier even om je te bedanken.
BEDANKT!!!
Groetje, Ellen
Dankjewel voor de uitleg... ik heb het boekje besteld en hoop het vandaag binnen te krijgen.
Ik ben je berichtje kwijt en daarom reageer ik hier even om je te bedanken.
BEDANKT!!!
Groetje, Ellen
- naturalbeads
- Bead Fan
Ik vind deze zooooooo mooi!!
Mooie materialen!!