Collier Sonja
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
wat een kunstwerk 

- wilmadonna
- Bead Fan
- Contacteer:
Re: Collier Sonja
prachtig!!!!!!!!!!
heb je ook een foto van de armband?

heb je ook een foto van de armband?

- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Wow, prachtig echt complimenten. Kan je ook de foto van de armband plaatsen?
Hey, ik wil dit ook graag doen zo, mar kunnen jullie mij vertellen hoe je dit doet. Borduren waarschijnlijk, maar zou eht verder echt niet weten. Is er ergens een tutorial. Weet ook niet hoe je dit noemt, dus kan neit zelf zoeken. Groetjes!
Hey, ik wil dit ook graag doen zo, mar kunnen jullie mij vertellen hoe je dit doet. Borduren waarschijnlijk, maar zou eht verder echt niet weten. Is er ergens een tutorial. Weet ook niet hoe je dit noemt, dus kan neit zelf zoeken. Groetjes!
jeetje.... wat een werk!!! lijkt mij ontzettend moeilijk om te maken en volgens mij heb je veel geduld nodig. Ik zie mijzelf zo'n ketting niet meteen dragen, maar 't is een prachtig kunstwerk. 

Music was my first love, beads are my second
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
heel erg mooi! En mooie kleuren! 

Er zijn iig tutorials voor cabochonarmbanden. Daar kun je wel zien welke materialen nodig zijn en hoe die gemaakt worden. Het verschil is dan dat je er geen koperen vorm als kern voor gebruikt. Als je op het forum zoeks op 'cabochon armband' kun je die links wel vinden. Er zijn ook een aantal mensen die stap voor stap laten zien hoe ze een cabochon armband maken.nienkesieraden schreef:Wow, prachtig echt complimenten. Kan je ook de foto van de armband plaatsen?