11/05/2010/Takjes Ketting Zwart

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Saga Suus
Bead Producer
Contacteer:
Re: 11/05/2010/Takjes Ketting Zwart

Bericht door Saga Suus » do 27 mei 2010 11:05

Wow, wat een werk! Ziet er heel gaaf uit! persoonlijk zou ik het mooier vinden als de takjes doorlopen helemaal naar boven, aan de bovenkant zit helemaal niks dus nu wordt het takjespatroon zo abrubt gestopt. Misschien wel mooi om het te laten doorlopen maar dan glooiend dus dat het er steeds minder worden.

nienkesieraden
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door nienkesieraden » do 27 mei 2010 13:22

Vind op zich nog wel meevallen hoor dat het zo abrubt stopt. Hij is wel mooi zeg. Ik wil er ook een maken, amar weet enit precies hoe. En dan met zwarte en zilveren rocailles.

Musje
Bead Fan

Bericht door Musje » do 27 mei 2010 20:15

Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
En Suus, ik denk ook wel dat het achteraf mooier zou zijn geweest om geleidelijk aan te minderen, maar dat doe ik wel bij de volgende :D , als die er ooit komt. Het is echt monnikenwerk, maar ik ben er heel blij mee en ik krijg ook heel veel complimenten. Dus op naar het volgende project :mrgreen:, ik heb nog meer patronen van Hekrasier en ze zijn super duidelijk. Wie weet wat er allemaal nog uit mijn handen komt met kleine kraaltjes :-DD

Groetjes Monique
Veel kraalplezier :O))

Kralenbloempje1
Bead Professional

Bericht door Kralenbloempje1 » vr 28 mei 2010 09:25

wow wat een werk zal dat geweest zijn!
Hij is erg mooi! :applaus:
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven

CharmGirl
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door CharmGirl » vr 28 mei 2010 14:30

Schitterend! :D

Saga Suus
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Saga Suus » vr 28 mei 2010 21:17

Musje schreef:Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
En Suus, ik denk ook wel dat het achteraf mooier zou zijn geweest om geleidelijk aan te minderen, maar dat doe ik wel bij de volgende :D , als die er ooit komt. Het is echt monnikenwerk, maar ik ben er heel blij mee en ik krijg ook heel veel complimenten. Dus op naar het volgende project :mrgreen:, ik heb nog meer patronen van Hekrasier en ze zijn super duidelijk. Wie weet wat er allemaal nog uit mijn handen komt met kleine kraaltjes :-DD

Groetjes Monique
Van mij ook een groot compliment hoor! Ik vind hem prachtig maar zie dit als puntjes op de i zeg maar.

Musje
Bead Fan

Bericht door Musje » za 29 mei 2010 16:53

Hoi Suus, het zijn ook de puntjes op de i die het soms net even anders maken en ik vind het leuk dat je durft te zeggen wat je ervan vindt, dus vooral blijven doen. :D

groetjes Monique
Veel kraalplezier :O))

Gesloten