10-05 armband en ketting
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Vooral de eerste!
Ik vind die kleuren(combinatie) ervan erg origineel en geslaagd.

Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: 10-05 armband en ketting
de kleuren zijn ook door Sannie bepaald....ik ben zelf nooit heel gauw van dit soort kleurtjes samen maar nu ik deze gemaakt heb/had, heb ik toch maar eens goed in mijn bakken gekeken wat ik nog meer zoal kan combineren...kreeg er dus zelf wel weer inspiratie van.Talitha schreef:Vooral de eerste!Ik vind die kleuren(combinatie) ervan erg origineel en geslaagd.
Bedankt voor jullie reacties!
groetjes
Elly
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Mooie armband!
Ik ben het ook eens met Simone. Zoals het nu is heb je het gevoel dat er nog een hanger tussen zou moeten. Met drie kralen oogt de middelste kraal veel natuurlijker als het midden.
Ik ben het ook eens met Simone. Zoals het nu is heb je het gevoel dat er nog een hanger tussen zou moeten. Met drie kralen oogt de middelste kraal veel natuurlijker als het midden.
Groetjes, Marjan
De eerste vind ik erg mooi. De tweede heeft ook mooie kleuren, maar ik vind ook dat er iets mist in het midden. Misschien dat je tussen die twee kralen nog een bijzondere kraal of een hanger kan doen. Trekt de aandacht iets meer naar het midden toe.
En ook dan is de ketting nog symmetrisch, het symmetrie vlak ligt dan alleen door het midden van de middelste kraal, in plaats van tussen twee kralen in
En ook dan is de ketting nog symmetrisch, het symmetrie vlak ligt dan alleen door het midden van de middelste kraal, in plaats van tussen twee kralen in

Is het dan van zo'n armbandpakketje gemaakt??ellybudding schreef: de kleuren zijn ook door Sannie bepaald....ik ben zelf nooit heel gauw van dit soort kleurtjes samen maar nu ik deze gemaakt heb/had, heb ik toch maar eens goed in mijn bakken gekeken wat ik nog meer zoal kan combineren...kreeg er dus zelf wel weer inspiratie van.
Bedankt voor jullie reacties!
groetjes
Elly
Mooie sieraden, en wat de 2e betreft sluit ik me bij de stemmers voor 3 kralen aan

Groetjes Ellen.
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
[/quote]
Is het dan van zo'n armbandpakketje gemaakt??
Mooie sieraden, en wat de 2e betreft sluit ik me bij de stemmers voor 3 kralen aan
[/quote]
Hoi Ellen,
ja dat klopt van zo'n armbandpakketje, leuk om te doen.
Ik ga de ketting voorzien van 3 kralen, des te langer ik er zelf tegenaan kijk des te meer die 2 kralen me tegen gaan staan. Wordt aan gewerkt!
groetjes
Elly
Is het dan van zo'n armbandpakketje gemaakt??

Hoi Ellen,
ja dat klopt van zo'n armbandpakketje, leuk om te doen.
Ik ga de ketting voorzien van 3 kralen, des te langer ik er zelf tegenaan kijk des te meer die 2 kralen me tegen gaan staan. Wordt aan gewerkt!
groetjes
Elly
Beide zijn heel mooi!