17/03 'shaggy loops' chain maille
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Hardstikke leuk!
Groetjes Anne
Groetjes Anne
-
- Bead Chatter
Re: 17/03 'shaggy loops' chain maille
Die is heel erg leuk!! 

Ik vind ze allemaal onwijs gaaf die armbanden
Maar bij wie kopen jullie die gekleurde ringen
of ben ik dan weer brutaal
Ik zie tot nu toe alleen gekleurd ketting maar geen ringen
of halen jullie die los
Margaret
Maar bij wie kopen jullie die gekleurde ringen
of ben ik dan weer brutaal

Ik zie tot nu toe alleen gekleurd ketting maar geen ringen
of halen jullie die los
Margaret
Je mag gerust vragen hoor.
Ikzelf heb 6 mm open ringetjes lichtzilver gebruikt, die ik ook verkoop via CreaDream. Er bestaan ook inderdaad gekleurde, er is 'n NL webshop die ook heeft dacht ik, iets van the ring, weet niet precies (als ik google kom ik vooral films tegen
).

- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Sandra schreef:Je mag gerust vragen hoor.Ikzelf heb 6 mm open ringetjes lichtzilver gebruikt, die ik ook verkoop via CreaDream. Er bestaan ook inderdaad gekleurde, er is 'n NL webshop die ook heeft dacht ik, iets van the ring, weet niet precies (als ik google kom ik vooral films tegen
).
hahahaha
Het is de "Queenring", Sandra.
Als je daar op zoekt kom je hem wel tegen. ik weet nl niet meer of het .nl of .com is.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
Ja daar kan je ze kopen
Ik ga dat ook eens proberen
leuk die gekleurde ringen
en even bij die queen kijken
de ziveren ringen koop ik gewoon bij sandra zoals altijd
bedankt voor de tip
Margaret
Ik ga dat ook eens proberen
leuk die gekleurde ringen
en even bij die queen kijken
de ziveren ringen koop ik gewoon bij sandra zoals altijd
bedankt voor de tip

Margaret
- wilmadonna
- Bead Fan
- Contacteer:
wat een leuk effect zeg! Moet je wel kralen hebben die om die ringetjes passen hihi..
Hoeveel ringetjes heb je wel niet gebruikt????
Is erg leuk en ik zal em ook ooit 's een keer proberen te maken, erg zomers sfeertje!!!!!
groetjes
Is erg leuk en ik zal em ook ooit 's een keer proberen te maken, erg zomers sfeertje!!!!!
groetjes

Mooi geworden, zeg!
Hartelijk bedankt voor de beschrijving, ik hoop er (ooit) ook eens een keertje aan te beginnen.

Hartelijk bedankt voor de beschrijving, ik hoop er (ooit) ook eens een keertje aan te beginnen.
Liefs en groetjes, Algante 

- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
erg mooi! Lijkt me ook leuk om een keer met ringetjes aan de slag te gaan 

Ik heb gewoon even een zak van 50 gram gepakt dus weet niet hoeveel, maar het valt wel best mee. Ik heb nog niet gemeten maar stel het zijn er 5 per cm dan is het dus circa 100 stuks misschien? Ik ga het nog 'n keer maken, zal er dan preciezer op letten.wilmadonna schreef:wat een leuk effect zeg! Moet je wel kralen hebben die om die ringetjes passen hihi..
groetjes
@ Sandra
Even nog een vraagje erover, misschien moet ik het eerst proberen en krijg ik mijn antwoord dan vanzelf,( maar ik ben intussen met veel teveel tegelijk bezig dus moet van mezelf eerst een paar afmaken)
Je verwees naar het patroon shaggy loops via de link, is het dan het patroon met nog een extra ringetje met kraal erop of vervang je een van de ringetjes uit het patroon door een ringetje met kraal?
Alvast bedankt voor je antwoord
Even nog een vraagje erover, misschien moet ik het eerst proberen en krijg ik mijn antwoord dan vanzelf,( maar ik ben intussen met veel teveel tegelijk bezig dus moet van mezelf eerst een paar afmaken)
Je verwees naar het patroon shaggy loops via de link, is het dan het patroon met nog een extra ringetje met kraal erop of vervang je een van de ringetjes uit het patroon door een ringetje met kraal?
Alvast bedankt voor je antwoord

Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.

Je kan dus eerst precies maken zoals de uitleg op de site en dan later ringetjes met kralen toevoegen, maar ik vond het fijner werken om de ringetjes met kralen er meteen in te verwerken. Dus ipv 2 enkele ringetjes eraan te bevestigen bevestigde ik een 'setje', die dus ring met kraal en ring zonder kraal is.Op die ene site staat uitleg van het basis patroon, je bevestigt er dan later nog een ringetje met kraal eraan. Ik heb het zelf in deze volgorde gemaakt, vond ik wel fijn werken:
- Buig een aantal ringetjes dicht.
- Neem een ringetje, rijg daar 1 kraaltje en 1 dicht ringetje op, buig hem dicht. Doe dit dus meerdere keren.
Dat zijn zeg maar de 'setjes' die je alvast gereed moet maken. Vervolgens:
- Neem een ringetje, rijg daar 1 setje, 1 dicht ringetje en weer 1 setje op. Buig hem dicht. Je hebt nu het begin gemaakt.
- Neem een ringetje. Rijg daar 1 setje, het begin van het armband (het middelste ringetje) en weer 1 setje op. Buig hem dicht.
- Herhaal deze laatste stap.
Dank je wel voor je snelle reactie...ik dacht dat ik alles over dit ow goed had nagelezen maar las er dus finaal overheen
Nu snap ik 'm

Nu snap ik 'm

Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.